UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • A jak zwykle z Urzędu Miejskiego w lblągu nie było przdstawiciela, bo i po co. Gbur gardzi innymi gminami.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    0
    Stara baba(2021-03-23)
  • Gdyby tą trasę kupił prywatny inwestor od PKP, zrobiłby na tym extra biznes. Al wtedy gminy okolicne a i Elbląg by się połasił na ten kąsek, ale wtedy wara. O ile z gminami okolicznymi by prywatny własciciel partycypowałmw kosztach, tyle nie radziłbym nic ustalać z władzami Elblaga, bo to pazeni na kase ludzie.
  • Pytanie kieruję do zagorzałych obrońców Kolei Nadzalewowej. Ile razy (ale tak z ręką na sercu)skorzystalibyście z tego środka lokomocji? Raz w życiu, albo wcale. Bo po co? Dokąd? W jakim celu? A drezyny? Owszem medialne, ale do czego miałyby służyć? Jako zabawka? Bicie piany i tyle.
  • @Drezyna- masz 100%racji. Tacy patrioci lokalni to powinni wykupić karnet na cały rok na przejazdy tą trasą, a moze co dziesiąty jechał raz w życiu a taka zabawka kosztuje, to nie tylko paliwo do lokomotywy.
  • @Drezyna - Trzeba reaktywować, bo koliński chce się przejechać.
  • @RobertKoliński - Ta twoje pieprzenie podsumowuje wszystko. Koliński nieskalany rozumem. Nie pracujący bo niby gdzie u neokapitalisty? Na zasiłku badz emeryturze matki/ojca. Taki obrotny społeczniak. Gada żeby gadać. Ze wszystkim z czym się nie zgadza to PATO. Komunista. Biedak.
  • @Drezyna - A Ty korzystałeś z tej kolei jak była ? jeżeli nie to po co się wypowiadasz, a ja wspominam, jak w młodości podziwiałem te widoki Zalewu z pociągu, chętnie bym dzisiaj korzystał z tej kolei wielokrotnie, zamiast nudnej jazdy samochodem.
  • @pytanie do Ciebie - Ja korzystałem. Wielokrotnie. A teraz bym się rowerem przejechał, bo pociąg, to już tam nie pojedzie. Czas się obudzić.
  • Czy gminy chcą rozwoju turystyki przez duże T czy koncentrują się na wycieczkach rowerowych i pieszych dla tubylców? Nie dostrzegam żadnej wspólnej strategii gmin zmierzającej do rozwoju turystyki przez duże T. Oczywiście zdrowie sprawność fizyczna tubylców jest ważna i ścieżka piesza czy rowerowa będzie przydatna ale w żaden sposób nie wpłynie na gospodarczy rozwój w oparciu o turystykę.
  • @Cz - Ale byłeś np w Niemczech na którymś Radwegu i widziałeś? Albo w Polsce np na Velo Dunajec? Albo nawet na Green Velo. Pojedź, pogadaj z miejscowymi, ile kasy zostawiają turyści rowerowi jak im się sensowną ofertę przedstawi. To jest turystyka przez duże T. Tylko trzeba to dobrze zrobić, wzorców jest sporo.
  • Ja swoimi rowerami robię ok. 2500 km rocznie od ponad 10 lat i też byłbym chętny na tę nową trasę, ale jak rozbiorą te tory to ta MOŻLIWA atrakcja nie powróci, obudź się ! bo nie każdy może i chce rowerem jak Ty.
  • Jakąś sciezką na deskorolce w te i we wte po 5 km to nawet z Elblaga nie wyjedzie sie z jednego konca z ograniczonym czasem bez wyczynowego sprzętu. A drezynka z podobnym wysiłkiem jest w stanie dojechac do Zalewu, a do tego moze napędzać nie jedna osoba i możliwości bez torów dla tej trasy mogą sie tylko pogorszyć, a nie polepszyć
Reklama