UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Priorytety powinny być zachowane. Czysty Zalew Wiślany - budowa sieci czyszczali i czysta woda. Brzegi po obu stronach zalewu uporządkowane i udostępnione do użytku. 15 metrów brudu w Suchaczu trochę więcej w Kadynach i Tolkmicku to niewiele. Wodne wycieczki do Stegny Kątów Krynicy też powinny być możliwe do zrealizowania. Nie ma żadnej infrastruktury hotelarsko/gastronomicznej na poziomie i się żadna w oparciu o sektor prywatny nie pojawi dopóki gminy fundamentów nie zrobią. Tubylcy będą tu sobie ścieżką jeździć. Turyści to pewnie jadą rowerami zwiedzać region a nie ścieżkę rowerową. Jak już nie kręcą pedałami to zjeść, wykąpać się i zabawić chcą. Piękny teren ale turystyczne zero z śmieci w wodzie i dziadowską infrastrukturą. Gminy mają zrobić fundament a sektor prywatny zrobi resztę bo się wtedy będzie opłacało. Ścieżka rowerowa powinna być ostatnim elementem do realizacji. Dopełnienie strategii.
  • @Drezyna - Ja swoimi rowerami robię ok. 2500 km rocznie od ponad 10 lat i też byłbym chętny na tę nową trasę, ale jak rozbiorą te tory to ta MOŻLIWA atrakcja nie powróci, obudź się ! bo nie każdy może i chce rowerem jak Ty.
  • Śmierdzielu obok Szkoły 11,przestań smrodzić i dusić ludzi. zabijasz więcej ludzi niż covid. !!!
  • A może pieszo-samochodową?
  • najlepiej rozebrać. .może pomyśleć lepiej o czymś na wzór ŻKD wąskotorówka z Nowego DWORU na mierzeje funkcjonuje, a już miało być rozebrane, zwłaszcza że otwiera się zalew i się ruszy turystyka. .. .chyba
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    1
    jan marian rakieta(2021-03-24)
  • 'Trasę kupiłby od PKP prywatny inwestor"hahaha dawno takiej bzdury nie czytałem/a kogo lub co by woził?
  • Nareszcie jakieś dobre informacje. Myślę, że wszyscy zainteresowani także turyści i mieszkańcy wszystkich gmin są z ścieżką rowerowo spacerową, no chyba, że przeciw są mieszkańcy Tolkmicka których złom drezynowy leży zapomniany w krzakach. Co oni się uparci na te drezyny. Trzymam kciuki za mądre i racjonalne decyzje. Odetchną kierowcy bo dla nich i rowerzystów będzie bezpieczniej.
  • A Elbląg jak zwykle d. .. .. , czerwono harleyowo
  • Ścieżki będą tylko dla tubylców. Moim zdaniem dodatkowo przekop zablokuje rozwój turystyki. Inwestycja odniesie skutek raczej odwrotny od zamierzonego. Pogodzić dwie różne sprawy - funkcję przemysłową drogi wodnej do Elbląga z dziesiątkami barek/statków obładowanych towarami (tak jak wróżą z fusów eksperci), z funkcją turystyczną tej drogi wodnej będzie niewykonalne. Teraz woda w zalewie jest brudna a jak to ruszy będzie jeszcze brudniejsza. Jeszcze dużo się ujawni nieoczekiwanych problemów nie tylko problemy z przysłowiowym eko ale i inne. Ścieżkę można robić- kanapki do plecaczka, trochę wody i w drogę w tą i z powrotem do domku.
  • @opus - Pan się bardzo mili. Obwodnica wschodnia to po prostu modernizacja jakiejś ścieżki nazywanej ulicą Wschodnią, która prowadzi od Łęczyckiej do Sybiraków. Kolej miała problemy techniczne pojawiały się już na początku, a w latach 90-tych zbankrutowała, bo prawie ją nie jeździł toż to logiczne, gdyż w tym samym okresie czasu większość zakładów pracy zbankrutowała, a przecież z udogodnień kolei korzystali pracownicy tychże fabryk.
  • do DoktorFaustus: łżesz doktorze i bełkoczesz jak po upojeniu tanim winem: zobacz sobie którędy ma zostać poprowadzona obwodnica. o d łęczyckiej po obecnej drodze z płyt do leśniczówki następnie minie leśniczówką z lewej strony (obecnie ogródek lesniczówki)i pozniej w dół wprost na polane z wiatami. tym samym góra chrobrego zostanie odcięta ruchem samochodowym od reszty bażantarni. Odnośnie kolei tak się składa że nią jezdziłem przez ostatnie 3 lata i powiem ci tylko tyle ze została celowo usmiercona przez samorzady w tym przy wspolpracy z owczesnym prezydentem tego miasta. Rozkłady jazdy byly ulozone tak isiotycznie aby nikomu nie pasowaly. Godziny nie pozwalaly na dojazd do pracy i szkol oraz powrot z nich. ostatni pociag z elblaga odjezdzal po godz 14:00.skutkiem tego byly puste sklady. druga sprawa to okoliczni mieszkancy nadzalewowych wiosek zamiast placic za bilety pieniedzmi to placili ale lesnymi zbiorami w postaci wiaderek grzybow, jagod, sloikami z miodem, jajkami. Tak wygladala kolej nadzalewowa przez ostanie lata dzialania.
  • Wiadomo, że skoro w tak arogancki bo nie liczący sie z opinią mieszkańców naszego regionu sposób próbuje sie zapomnieć o linii nadzalewowej to oprócz zwykłej inercji, niechęci i urzedniczego lenistwa stoją za tym jakieś interesy. Bo jeśli nie reaktywacja kolei to bzdurne pomysły ścieżki rowerowej. To nie ma tuż obok Green Velo ? czego jeszcze potrzeba ? Zbudowania autostrad rowerowych i przytulenia przez znajomych - znajomych, kupy kasy za bzdurna inwestycję ?
Reklama