UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Oby Prezydent miasta nieoczekiwanie komunikacji miejskiej nie zlikwidował, przy wsparciu swoich radnych i koalicjantów. Kto wie, jakie ma kolejne pomysły ?? A straty ZKM do sierpnia gwarantowane.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    13
    1
    pampi-ZAWADA(2020-05-04)
  • Najpierw wymyjcie, wysprzątajcie i wydenzyfekujcie transport miejski. Narażacie ludzi na zakażenia. Pojazdy powinny być stale wietrzone. W takiej trudnej sytuacji śmiecie biadolić. Ludzie tracą życie, pracę, stabilizację. Zarządzie ZKM trochę więcej pokory.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    15
    1
    Anna L.(2020-05-04)
  • A co mają powiedzieć Ci, którzy dojeżdżają do pracy, a od dwóch miesięcy kombinują jak się dostać poza miasto do pracy, bo wszystko jeździ jak w sobotę? Niech odejmą jeszcze kilka kursów dziennie, nikomu to już różnicy nie zrobi.
  • Ale, ale, ale,
  • I co z tego, jakie straty? Ludzie mają gdzieś te ograniczenia ilościowe w autobusach. Kierowca na to przymyka oko, od górny przykaz?. Ludzie na gapę jeżdżą. Autobusów mniej jeździ, ludzi procentowo więcej. To jak to jest naprawdę.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    0
    Ja_nusz(2020-05-04)
  • Dokładnie. Zmniejszyć koszt miesięcznego proporcjonalnie do ilości przejazdów.
  • Stracić to można coś co się ma a w tym przypadku oni nie stracą tylko tych pieniędzy ich zarobią i tyle w temacie
  • @007 - Tak jest niestety na całym świecie, że rozwijający się rynek pracy powoduje napływ nowych mieszkańców, a zwijający się rynek pracy powoduje odpływ mieszkańców, w sytuacji Elbląga u podstaw malejącej atrakcyjności miasta legły decyzje polityczne, przyłączenie całego regionu elbląskiego do województwa warmińsko-mazurskiego spowodowało zatrzymanie rozwoju miasta. Żaden rząd ani samorząd elbląski nie zrobił nic w kierunku cofnięciu tego trendu, nie myślę o reformie administracyjnej, ale o uczynieniu z Olsztyna i Elbląga miast partnerskich jak np Bydgoszcz i Toruń albo Zielona Góra i Gorzów Wielkopolski, tamte miasta mogą harmonijnie się rozwijać a w przypadku Elbląga z przyczyn wiadomych to nie mogło zadziałać. Taka jest niestety prawda i Elbląg umiera. ..
  • Trasy tramwajowe te same od lat bez komunikowania z nowymi dzielnicami, pojazdy czyli tramwajowa zbieranina złomu. W zajezdni stoją zakupione tramwaje i nie jeżdżą. I wy chcecie by Elblązanie zostawili swoje samochody i jeździ złomem. DARMOWA KOMUNIKACJA W ELBLĄGU I REFERENDUM.
  • Komunikacja to odbicie lustrzane wlodarzy. RUINA.
  • Węzeł przesiadkowy oddany a biletu w biletomacie nie kupię a wy o stratach mówicie sami je generujecie przez zaniedbanie a może specjalnie żeby całkowicie rozłożyć transport miejski. Nowy dyrektor to stary kierownik co nic nie mógł zrobić a teraz uparcie trzyma się starych przyzwyczajeń i tej samej paczki przytakiwaczy, on nic nigdy nie poprawi tylko zniszczy: mając emeryturę nie musi dbać o obecne stanowisko to tylko dobra fucha.
  • @mkt - Nie warmińsko-mazurskie tylko szuwaro-bagienne. Elbląg to ani warmia ani mazury i proszę się z tym faktem pogodzić. Elbląg to zdecydowanie Żuławy wiślane a dla pedantów geograficznych to żuławy elbląskie. Tyle i aż tyle w temacie.
Reklama