UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • albo zrobicie referendum albo będziecie mieć Elbląg w likwidacji
  • "Dwójkę"zarżnęliście poprzez likwidację basenu, zamknięcie Góry Chrobrego, likwidację koszar oraz brak inwestycji w Bażantarnię.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    10
    0
    DrPaiChiWo(2020-01-28)
  • Szczerze?? Przeczytałem może z 10 linijek art. I dalej nie ma sensu. Jak ktoś kto nie zna miasta, może określić które (i gdzie) autobusy są potrzebne i gdzie?? I to pewnie (do tego w art. nie doczytałem) za nie małą. Kasę lepiej niech zarząd ZKM w godzinach pracy poczyta komentarze np. pod tym art. będzie i tanio i bedzie wiadomo czego pasażerowie oczekują. Np.?? Gronowo Górne miejscowość przemysłowa jest tam sporo zakładów i co?? 1,5 autobusu?? Tak 1,5 czyli 16 i 22 której kursy są tak częste. O godzinach odjazdu z Gronowa np. gdy skończę pracę o 22 czy o 6 też warto wspomnieć, 40 min czy ponad 60 min. to zbyt długi czas oczekiwania - szybciej dojdę do centrum miasta na piechotę. Dojazd z Zawady, Zawodzia czy Zatorza, Bielan (nie wspominając o takich dzielnicach jak Pruchnik czy Krasny las, Dąbrowa) jest praktycznie nie możliwy, szczególnie pracując na zmiany. Dogodna komunikacja miejska to zmniejszenie korków, parkowania (tak w niektórych zakładach nie ma gdzie zaparkować np. jadąc na 14 do pracy), mniejszy ruch to poprawa bezpieczeństwa, i czystsze powietrze. Obecnie rozkłady jazdy moim zdaniem albo są przestarzałe lub też wymyślała je osoba znająca temat tylko z za biurka. Kazimierzowo tam też spora część dojeżdża do pracy komunikacji brak Nowa Holandia jeden autobus na pół dnia, modrzewina jakaś 9 tam jeździ.
  • W Gdańsku stosunkowo nie dawno do Nowego Portu jeździły rozklekotane Konstale hmmm 50n?? Trzęsły niemiłosiernie, awarie drzwi to podstawa, a i pożary i zadymienia się zdarzały. Aktualnie chyba już nie jeźdżą
  • mkt W Gdańsku komunikacja jest bardzo opóźniona.Np wWarszawie już nie kupisz biletu u kierowcy, a w Gdańsku to tylko kwestia czasu, kiedy sprzedaż biletów w pojeździe zniknie. P.s byłem kierowca autobusu w Gdańsku i wie, co mówię.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    5
    1
    Były kierowca ZKM(2020-01-28)
  • Proponuję na okres od marca do pazdziernika wprowadzić linie autobusową przez Chrobrego - Sybirakow - Marymoncką,
  • Gasić światło, bo od wielu lat nic się nie da.
  • Nie dosc, ze skrocilo czas przejazdu z dworca nad Jar to dalo alternatywe, w razie awarii na 1-go Maja (wtedy wszystko by stanelo).
  • Tak fajnie można przejść na inny przystanek , pojechać 10 min. Później, niestety urzednicy biorą pod uwagę tylko siebie , to im się nigdzie nie spieszy , na wszystko mają czas. Tylko nikt nie zainteresował się ludźmi dojezdzajacymi do szkoły i pracy. Większość z nich jeśli nie zdąży na komunikację o określonej godzinie to na kolejny odjazd PKS czy PKP czeka kilka godzin. Zabranie 1 kursu tramwaju cz autobusu gdzie przyjazdy są na styk powoduje że już często trzeba czekać na inny pojazd. A teraz dojdzie do tego że dworce będą oblegane przez odjezdzajacych
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    Pkpipks(2020-01-29)
  • Zostawić 15, na osiedlu Dębowa tam też mieszkają ludzie. Co zrobią dzieci , których rodzice pracują, dojeżdżające do szkół np na Wyżynną , mają chodzić na piechotę? To samo osoby starsze, też mają "biegać " przez most żeby dostać się do tramwaju?Od wiosny do jesieni przyjeżdżają jeszcze osoby, które mają działki ogrodnicze. Autobus jeździł co godzinę i niech tak zostanie jest potrzebny.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    6
    0
    MieszkaniecDębowa(2020-01-29)
  • Jestem mieszkańcem Elbląga. Miasto utrzymuje za pieniądze z podatków komunikację miejska. Wpływy za bilety nie pokrywają realnych kosztów. Brakuje pieniędzy więc szuka się oszczędności. Nie widzę powodu aby mieszkańcy miasta Elbląg utrzymywali autobusy mieszkańcom gminy Elbląg. Gronowo Górne leży w GMINIE Elbląg zatem niech gmina zaplanuje wydatki w budżecie na autobusy do swoich miejscowości z własnych dochodów. Albo niech się Gronowo Grn przyłączy do miasta jako dzielnica, osiedle i płaci podatki w kasie elblaskiego ratusza.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    4
    1
    Ja też tu mieszkam(2020-01-29)
  • I co na to ZKM?
Reklama