UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Poprawę przepustowości ul. Grunwaldzkiej można uzyskać albo poprzez likwidację linii tramwajowej albo poprzez wyburzenie budynków stojących przy torach tramwajowych i budowę po drugiej stronie toru tramwajowego dwupasmowej jezdni. Czy elbląskich podatników stać na rozwiązanie bardziej kosztowne ? Hero.
  • Wpis zaczynający się od słów "A w Olsztynie. ." podpisany Hero nie jest mojego autorstwa. Gdy brakuje argumentów podrzucacie fałszywki: elbląska esbecka szkoła walki politycznej. Możecie mi naskoczyć, małolaty. .. Hero.
  • Wpis zaczynający się od słów "A w Olsztynie. ." został usuniety. Dziękuję. Hero.
  • Od 5 miesięcy tramwaj nie jeździ ulicą Grunwaldzką. Poprawy przepustowości na skrzyżowaniach nie stwierdzono. hero pisz sensownie lub daruj swoje żałosne komentarze. Twój stosunek do tramwaju jest tylko twoim problemem. Tramwaj w Elblągu był już w 1895 roku, jest teraz i będzie w przyszłości a tupanie nóżką i biadolenie ja nie chce jest żałosne. Nie zaśmiecaj stron internetowych.
  • Tylko sensownie. Od 5 miesięcy na ul. Grunwaldzkiej jest bezpieczniej, ciszej i mniej kurzu pomimo że powierzchnia zajęta przez torowisko nie została udostępniona dla samochodów. Konkretne pytanie: jaka jest powierzchnia torowisk w Elblągu, jakie są wpływy do kasy miasta z tytułu podatku od tych nieruchomości, ilu osobom to służy ? (kiedyś znałem te liczby na pamięc, dzisiaj nie będę popisywać się przyblizoną wiedzą po powiecie że. .. wiadomo co powiecie). Jaki jest stosunek powierzchni torowisk do powierzchni zatoczek postojowych i bezpłatnych parkingów miejskich ? Hero.
  • 100 lat temu (mniej więcej) w Gdańsku na Długim Targu też było torowisko i tramwaje. Dzisiaj trudno sobie wyobrazić, dzisiaj była by to katastrofa. Hero.
  • W czasach kryzysu lekarstwem spowalniającym degradację miasta nie jest namolne utrzymywanie firm z okresu prosperity: za niemca był port, musimy utrzymać port, za niemca były tramwaje. .. .. W czasch kryzysu rozwijają się miasta które oferują tańsze od innych miast mieszkania, tańsze środki komunikacji miejskiej, łatwo dostępne bezpłatne miejsca parkingowe itd. Nikt nie zamieni mieszkania w Trójmieście, Olsztynie czy Braniewie na mieszkanie w Elblągu z powodu "bo w Elblągu są tramwaje". Kogo to obchodzi że były 100 lat temu ? Czy to jasne ? Hero.
  • Byscie coś w końcu zrobili z linia 20.powinny na niej kursowac co najmniej 2 autobusy bo rano i popołudniu jest jakas masakra
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    jeżdżę "20"(2012-09-01)
Reklama