UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
  • ja to bym chciał aby przejazd był możliwy obustronnie Hashtagi: #zakanal
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    zakanał(2019-10-23)
  • Wykonawca pewnie juz jest tylko podwykonawcy jeszcze nie ma. Tak to sie odbywa w Elblagu
  • Pytań uzasadnionych jest dużo więcej i opisywanie tych problemów nie jest hejtem! Sprawa dotyczy inwestycji za dziesiątki milionów. Uwaga już dziecko wie, że drewno namoknięte pęcznieje. Tak więc może ta kostka nie była odpowiednio zaimpregnowana albo zostały użyte niewłaściwe środki chemiczne do jej przymocowania? Może też powinien zabrać głos w sprawie wybrzuszania się nawierzchni projektant, który zadecydował że nawierzchnia będzie taka? Najważniejsze jednak jest to dlaczego od 2013 roku nie reklamowano tak u wykonawcy, producenta kostki drewnianej jak i budujących most?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    Kat_Na_Idiotów(2019-10-23)
  • @Trąbka - Tak sobie myślę, ze bardzo się mylisz bo zaprojektowanie i wydanie decyzji i rozpoczęcie całej procedury nastąpiło przed pażdziernikiem 2010 roku. .. .". .. Cała inwestycja kosztowała 38,4 miliona złotych, z czego prawie 30 milionów to fundusze unijne. Budowa mostów rozpoczęła się w 2007 r. 15 lipca 2013 r. uzyskano ostanie pozwolenie na użytkowanie obu mostów i nadbrzeża. .. " Inwestycję więc odbierana była za prezydenta Wilka!
  • To nie ten most był tu za PRL. To był inny, poniesienia zabytek, który gdzieś zniknął w latach 80, nikt nie wie jak i gdzie przepadł. Ale nigdy po tamtym moście nie jeździły syreny 101 ani żadne inne. Ruch samochodów był zakazany. Wolno było tylko przeprowadzać motocykle. Przeprowadzać, nie przejeżdżać nimi .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    2
    0
    BEZ SCIEM proszę (2019-10-23)
  • Na chwile obecna ten most powinien byc zamkniety dla ruchu!!!
  • Choć rozumiesz Trudne Sprawy to miłości nie kochasz i nigdy nie zrozumiesz.
  • @Trąbka - Do Trąbki. Elbląski kolesiu. Grześ nie ma z tym nic wspólnego. Projekt powstał za czasów Henryka i spółki.
  • @Kat_Na_Idiotów - Przypominam że Wilk tylko odbierał ten bubel. Przecięcie wstęgi nie ma nic wspólnego z projektem i technologią jego wykonania.
  • winni tej tandety pelniacy sluzbe w elblaskim ratuszu za czasow od henka sloniny, przez grzesia i obecnego wrobla powinni za niegospodarnosc skonczyc za kratami. nie rozumiem dlaczego chodza na wolnosci i piastuja urzedy?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    turban(2019-10-24)
  • ten kto przecina wstege jest gwarantem ze wszystko jest ok, skoro to robi, a jesli to bubel to znaczy ze ten przecinajacy jest tylko na pokaz figurant slup od ktorego nic nie zalezy skoro mozna przyklepac wcisnac ludziom szajs bezkarnie
  • Panie Nowak niech Pan pojedzie do Rybiny - tam są mosty zwodzone z nawierzchnią zrobioną jak należy i nic nie pęka.
Reklama