UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • jest net juuupiii
  • Już jest
  • a co ma wspólnego kradzież światłowodu z pokazanym złączem energetycznym na zdjęciu
  • firma skrupulatnie rozlicza do dwoch miejsc po przecinku a wiec powinna odliczyc brak tv oraz internetu o co prosimy portel, zeby skontaktowal sie z firma vectra i napisal co oni o tym sadza. dziekujemy
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    alfa123(2014-02-27)
  • Przez tego ch**a co ukradł kabel nie obejrzałem do końca " Kiepskich" i nie obejrzałem Ligi mistrzów :( a warto było oglądać. .. Chory kraj, że ludzie kradną co się da, nawet studzienki kanalizacyjne i klamki do śmietników na mojej dzielnicy znikają
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    11
    0
    Wojciech-92eg(2014-02-27)
  • Już naprawli
  • pewnie czekali, aż podwykonawca zakupi kabel w ramach oferty cenowej, później musiał pewnie ktoś przyjechać i wykopać dół na kabel itp. zamiast rozwinąć 30m kabla i prowizorycznie podłączyć, położyć docelowy i podłączyć ten docelowy. internetu brak ponad 24h, pisze z nimi na facebooku i jednoznacznie wynika, że jeśli nie napisze się reklamacji to sami nie zrekompensują tego. ale żeby nawet powiadomienia sms nie wysłać o awarii...to tylko świadczy o firmie... żenada. podaję fragment informacji od Vactry z facebooka: "odliczenie kwoty od abonamentu z tytułu awarii może nastąpić na drodze postępowania reklamacyjnego. Jeśli jesteście zainteresowani złożeniem takiego wniosku zapraszamy do skorzystania z naszego formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.vectra.pl, bądź przesłać zgłoszenie na adres kontakt@vectra.pl. [Maja]" chyba napiszę w tej sprawie do UOKiK...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    2
    mieszkaniec2(2014-02-27)
  • Gratuluje geniuszom którzy uważają że światłowód można " rozwinąć i prowizorycznie podłączyć" :)
  • A co ma do kradzieży światłowodu skrzynka energetyczna !!!!!
  • Też jestem klientem Vektry, systematycznie płacę rachunki za srebrny pakiet i pytam, jak to możliwe, że firma, która aspiruje do europejskich standardów nie posiada ani jednego czynnego numeru telefonu. Żadnej infolinii czynnej całą dobę. Nie można się w żaden sposób skontaktować z pracownikiem, który powinien pełnić dyżur na wypadek takiej awarii i informować o niej klientów. Dostępu do internetu firma też nie posiada, gdzie można by zamieścić krótką notkę na temat tego, co się stało? Po prostu, by uspokoić zdezorientowanych ludzi. Tak, zdaje się robią wszyscy, którzy szanują klientów i zależy im na nich. To w końcu dzięki nam istnieją takie firmy, bo to my tam zostawiamy kupę swoich pieniędzy. Trzeba się zastanowić czy warto! A ponieważ to nie pierwszy raz doszło do takiej kradzieży, może warto byłoby zainwestować w lepsze zabezpieczenia czy choćby zainstalowanie kamer? Mamy XXI wiek, nie ma rzeczy niemożliwych.
  • Jesli ktos chce zrezygnowac wczesniej z usług Vecta to chyba dobry moment bo tak mi sie zdaje ze wypowiadając teraz umowe nie poniesie sie zadnych kosztow bo firma Vectra nie dotrzymala zasad umowy i nie bylo stalego dostepu do televizji i internetu :) Ale to moje zdanie warto sie temu przyjrzeć
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    HMMMMM(2014-02-27)
  • prowizorycznie to se mozecie w piwnicy podlaczyc rower, dwa magnesy i pedalowac zeby miec prad za darmo :) polaczenie swiatlowodu to potrzeba duzo czasu, niedawno tez byla awaria, ale blizej wektry, tam tez poprzecinali kable, czesc wekrty czesc TP i tez spawanie-klejenie swiatlowodu trwalo 2 dni.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    JOHNYBRAWO(2014-02-27)
Reklama