UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @gracz89 - co? Kierowcy w Elblągu zarabiają nieco więcej niż minimalną. Naprawdę chciałbyś tyle zarabiać?
  • @eltur - Nie, gdyż w epoce powstawania elektrycznych pojazdów (w tym autobusów)inwestowanie w infrastrukturę trolejbusów traci sens. Inaczej jest z infrastrukturą tramwajową, gdyż ta z założenia powinna stanowić szkielet transportu dla miasta i przewozić większe ilości pasażerów niż autobusy. Te zaś powinny dowozić pasażerów z obszarów, na które tramwaj nie jest w stanie dojechać. Takie było założenie obecnej rewolucji zbiorkomu w Elblągu.
  • Wczoraj szłam z pracy z Grota Roweckiego nad Jar dlatego ze autobus miał tam zjazd i nic nad Jar nie jechało - 60 minut drogi na pieszo - porażka. ZKM w Elblągu to porażka i tragedia.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    Izabellla(2021-01-25)
  • Ale przecież nic się nie zmieniło. .. .wpowadzono tylko nic nie znaczące kilkuminutowe korekty. Dalej nie ma czym dojechać z końca Zawady (Al. Odrodzenia Mazurska)do miasta (12 Lutego, Hetmańska Al. Grunwaldzka). Tramwaje są przepełnione, albo kursują rzadko, bo przecież autibusy po nowej zmianie albo zostały zlikwidowane(nr. 9)albo jeżdżą teraz taką trasą że nikomu nie pasują(nr11). wszyscy ludzie lecą więc do tramwaju. (ścisk i tłok)Krytyka nie odniosła żadnego skutku!
  • ZKM pisze że 75% uwag mieszkańców co do rozkładu jazdy i przesiadek rozpatrzono pozytywnie. Pytam kto jest w tych 75% ?z komentarzy mieszkańców jasno wynika że nowy rozkład jazdy i nowe trasy są do niczego. Gdzie są te pozytywy? Człowiek nie ma po tych zmianach jak dojechać do pracy i jak wrócić. trzeba się przesiadać po kilka razy i, sterczeć na każdym przystanku po kilkanaście minut. ludzie spieszą się do pracy, nikt nie ma czasu na przesiadki. To nie Trójmiasto. to żenada żeby nie miżna było teraz dostać się za jednym przejazdem z jednego końca miasta na drugi
Reklama