UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Grzegorz Nowaczyk - oto przykład człowieka przegranego. Ten facet doskonale zdaje sobie z tego, że nie zostanie wybrany na drugą kadencję więc podejmuje różne takie durne decyzje, nie licząc się z niczym i nikim. Najlepiej wywalić kasę na jakieś durne logo, zasłaniać się opiniami ekspertów z kosmosu po to tylko, żeby chwilę później zdecydować, że to jednak nie to. W końcu durny lud za to zapłaci. Na taczkę chłopie zasłużyłeś.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Corleone(2012-04-24)
  • WojŁawrynowicz Od listopada ubiegłego roku monitowałem w ratuszu, że strategia promocji jest realizowana nieprawidłowo. w grudniu było to tematem mojej interpelacji w radnego. 13 lutego (poniedziałek) 2012 r. zaprezentowano założenia programu marki Elbląga na którym głośno mówiłem: Ładne i żadne. W świecie tysięcy informacji i szybkiego przekazu liczą się, ci co się wyróżniają, ci co są inni, oryginalni. ELBLĄG MAJĄC NAJBARDZIEJ GRAFICZNY HERB Z MIAST POLSKI i już stosowany w wielu znakach graficznych elbląskich firm, instytucji, klubów sportowych stowarzyszeń itp. (czyli już jest marką) Wstawcie w przedstawiony znak graficzny zamiast napisu Elbląg inne … . np. Ełk /Słupsk/ odkurzacz/ sokowirówka/ motor/firma maklerska/ firma transportowa czy Centrum Wolontariatu. .. dziwne wszytko pasuje pod ten znak? Ten projekt bez przeróbek poza wymiana słowa ELBLĄG możemy sprzedać Ełkowi, Koszalinowi, Słupskowi czy Pasłękowi i będzie pasował. Nic w nim oryginalnego. Idea "Elbląg przyspiesza" jest fajna, ale to za mało. Jesteśmy biednym miastem i nie stać nas na budowanie marki od początku. Taka jest prawa. .. bo na taka akcje promocyjne potrzeba ogromnych pieniędzy, by była skuteczna. A połowiczna nie ma sensu. Smuci mnie, że od lat władze naszego miasta nie słuchają głosu mieszkańców. Tak jak gdy zatwierdzano przez lata, złe, rujnujące budżet miasta projekty (np. na wyspę spichrzów) Teraz miasto się musiało z nich wycofać ponosząc ogromne straty finansowe.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2012-04-24)
  • Woj. .. wyluzuj chłopie wyluzuj za dużo miejsca zajmujesz. Przecież ty z PO jestes lub byłes, wyluzuj. I kto za to wszystko znowu zapłaci?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    szkoda gadać(2012-04-24)
  • Wydział Komunikacji Społecznej ma złą strukturę organizacyjną i zatrudnia niekompetentne osoby; czy ktoś w końcu podejmie męską decyzję w tej sprawie?
  • WojŁawrynowicz Jeżeli maja nastąpić zmiany w logo i promocji to bardzo dobrze. Robienie błędów jest nie jest fajne. Ale dużo gorsze jest nie przyznawanie się do tego i trwanie dalej w błędzie. Mam nadzieje że wyciągnięte zostaną wnioski i w przyszłości ratusz i aktywni mieszańcy miasta będą razem działać na rzecz rozwoju Elbląga. Pierwszy sprawdzian to prace nad strategią rozwoju Elbląga. I jak na razie wygląda to obiecująco. Życzę powodzenia prezydentowi i nam mieszkańcom przy tworzeniu tego dokumentu, bo jest on kluczowy dla rozwoju Elbląga.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2012-04-24)
  • Strategia 2012,wymiana Logo na Parkomaty ----- kasa, kasa, mieszkańcy tylko przed wyborami. arogancja ludzi rządzących nie zna granic.
  • fascynuje mnie rola lokalnego dziennikarza, który już dawno przestał informować a jak widzimy doradza władzy by nie powiedzieć poucza
  • "Myślę, że ogłoszenia konkursu na logo i hasło promocyjne miasta. " Cóż za błyskotliwość i bystrość umysłu. To byłoby straszne, przyznać się, że ktoś o tym pana, panie 'redaktorze' (że tak pozwolę sobie zażartować) poinformował.
  • A czemu , imć Nowaczyk , nie zrobicie prostych wklejek w tramwaju, w autobusie w zogo-herbem Elblaga i www.elblag.pl a pod adres tej strony podpiete by były wszystkie linki urzędów, instytucji działajacych w Elblagu i lokalnych gazet. Za proste?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Pan Promocyjny(2012-04-24)
  • Rozpędzić te władze miasta i pognać ich do roboty a nie ciągle wyjazdy, bankiety a my jako mieszkańcy mamy gó. .. o z tego. Szok że oni doszli do władzy ale. .. .chcą się załapać do euro parlamentu, śmiech na sali. Niech wezmą ze sobą tego jąkajacego się wspaniałego prezentera RM.
  • parę złotych tam, parę złotych ówdzie i jeszcze parę złotych tutaj - oj tam wszak to tylko pieniądze publiczne. .. .co tam dziury, co tam bezrobocie - najważniejsze, że mówi się o "miłościwie panującym"
  • Nowaczyk zajmuje sie jak wydac nasza kase na bzdury zamiast utworzyc nowe miejsca pracy
Reklama