UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Tow. Miczurin skrzyżował jabłoń z gruszą aby rosło na Syberii. Udało się !!!Tylko że owoc był niejadalny, poza Zek-ami z gułagów, którzy zjedli z głodu całe drzewo. .. Ostatnim transportem barką wysłać tych oszołomów do Kaliningradu i nie zapomnieć o Gelertowej, fundatorce "Łopaty" pomnika w Kątach Rybackich. Jej waga może spowoduje zatonięcie barki i będzie po krzyku. .. "Elbingerer"
  • kazdy, kto ma dobrą pamięć dobrze wie, że jako pierwsi zaczęli zbierać podpisy za Przekopem elbląscy dzialacze PO. z P. Gellert. I wtedy bylo to tak oczywiste dla elblążan jak zmiana województwa na pomorskie.
  • Autor tego artykułu chyba jest wielkim malkontentem i probę zrobienia czegos dla Elblaga i okolic, uwaza za głupote. Elblag był portem morskim od momentu powstania, az do, praktycznie 1945 roku, później było to, co było. To że mamy Gdansk przed nosem, wcale nie swiadczy, ze nie mozemy miec swojego okna na swiat, jakie mieliśmy przez stulecia i porównywanie przekopu mierzei do nieudanych inwestycji w lotniska uważam za nie na miejscu. Na przekopie może skorzystac Elblag, jaki okoliczne gminy nadzalewowe, mam na mysli turystyke wodną, ktora to praktycznie zamarł-to tak w wielkim skrócie, zrobmy przekop, a okaze się co będzie dalej. marek elbląski
  • faty-morgany i bicie piany! Realia są takie iż mamy wspaniałe osiągnięcia w innych dziedzinach i ich nie szanujemy. Po diabła nam przekop - kiełbasa wyborcza i zasłona wszelkiej niemożności. .. .. Kolejna wrzutka to honorowy WC. No i rozwałka spokoju w edukacji. To, że nie ma kasy to jeszcze nie powód aby zachowywać się histerycznie i nie logicznie. Są pewne pomysły i da się pogodzić wiele sprzeczności. .. .. No i sterowanie nastrojami przez, ,lokalne media, ,. .. Akurat do PORTELU mam najmniejsze anse. .. .Ludzi podzielono hasłami i pomówieniami, a strażnik długopisu też ma czarno za uszami. .. .No i wszelkie leoncje jako wielkie nieporozumienie w sejmie, który i tak już przypomina raichstag z 1933 roku. .. bo jak odczytwyać bezwzględne chamstwo. .. .Ludzie odrobina refleksji, macie przecież po co żyć!
  • Panie Gęsicki, artykuł nijaki. Pan może być przeciwny przekopowi. porusza pan kwestię tylko portu towarowego. Przekop przede wszystkim przyhamuje bezczelność władz Rosji co do zezwoleń na korzystanie z cieśniny i patrzmy pod tym kątem. Zawsze mozna znaleźć argument za NIE, jak i na TAK. Jest jeszcze turystyka, o której pan zapomniał, a na której też zarabia się pieniadze. Jeżeli pan dba o interesy Rosji, to przyznaję panu rację - przekop nie jest potrzebny.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    4
    Siasiustasiu(2015-12-04)
  • przekopać i sprawa załatwiona, korzyści dla Elbląga ogromne
  • Gdy opracowywano nowe podziały administracyjne Polski był projekt z 1994 roku docenta Jana Szczepkowskiego z UMK Toruń stworzenia ok 25 województw. Był on najgenialniejszy lecz wygrały Landy - ciekawe dlaczego? Elbląg był w pomorskim, dodatkowo koszalińskie, toruńskie, płockie, siedleckie, gorzowskie, zielonogórskie, kaliskie, radomskie, legnickie, częstochowskie. itd. Mapka w necie „25 województw”. „Podział administracyjny Polski na mezoregiony wojewódzkie (wariant podstawowy - na 25 województw) Wydanie: Toruń, Centrum Rozwoju Lokalnego i Regionalnego, 1994.
  • Gdańskowi nie pasuje Przekop Mierzei i współpraca z Elblągiem? Aha chcą być jedynym portem i boja się konkurencji? To jest taka sama solidarność jak UE z Polską(niby się solidaryzują a rurociąg Niemcy z Rosją kładą aby ominąć Polskę i inne kraje europejskie) Każde miasto portowe bez portu umiera. A Elbląg był zawsze miastem portowym. Niestety nie może liczyć wciąż na dobre i złe humory Rosji. Musi mieć swoje wyjście na Morze.
  • Przekop Mierzei Wiślanej wiąże się z powstaniem nowych miejsc pracy, co potwierdziły przecież specjalistyczne agendy rządowe, które wyliczyły, że przy budowie i obsłudze kanału pracować będzie 2,5 tys. ludzi. Rozpoczęcie tej inwestycji to także ogromna szansa rozwoju dla marin, nie tylko tej w Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Elblągu, ale także tych okolicznych we Fromborku, Tolkmicku, Braniewie, Krynicy Morskiej, Kątach Rybackich i Sztutowie. Będą one przyjmowały żeglarzy, którzy przypłyną z krajów skandynawskich czy z Niemiec. W tej chwili nie mają takiej możliwości, muszą najpierw uzyskać wizę od Rosjan.
  • A właśnie Gdańskowi pasuje przekop trzeba było oglądać w tamtym tygodniu Panoramę Gdańską. wszystko zależy od nowych władz na szczeblu państwowym, zobaczymy teraz powinni za sprawą pana Wilka to na pewno.
  • JaroSlawek Zastanawiam się, czy to głos rozsądku, czy czarnowidztwo? Bo jeśli rozsądku, to ci, którzy mają zamiar zarobić na przekopie, z pewnością zechcą rozwiązać problemy i wyjść im na przeciw. Ale jeśli to tylko czarnowidztwo, to niewiele dobrego to wnosi w temat.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    JaroSlawek(2015-12-05)
  • wilk znowu głośno szczeka i tępe mochery jeszcze go do tego zachęcają, zamiast skarcić.
Reklama