UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
  • Niech.sobie wprowadza karte na zryty mozg...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    14
    4
    Gosc1(2019-05-28)
  • serdeczne wyrazy współczucia wszystkim tym co oddają połowę swojego podatku pit na władze tego miasta i ich klakierów, gratulacje lemingi,
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    19
    3
    Executive(2019-05-28)
  • władza truje was jadem i propagandą, oj biedni ludzie być muszą żeby wymyślać takie projekty, przecież to jest "symulacja bycia fajnym miastem do życia" przecież tutaj nie są potrzebne projekty panów u władzy żeby pokazać jak to jest być fajnym tylko potrzebny jest mózg, 90% z was opowiada bzdury i żyje właśnie tą symulacją, a rozwiązanie problemów miasta jest proste jak drut, ale nie będe podpowiadał panom u władzy a po za tym oni mają za zadanie wszystko zepsuć, niech miasto zdycha trudno, taki jest projekt tych panów a wy myślicie że oni są po to aby coś zmienić i wam zrobić dobrze he otóż jest na odwrót, ale przecież 90% ludzie tego i tak nie rozumie, potrafi tylko wyzywać od głupków, frajerów, pisowców, pełowców, czy tam innych k. .. urew.
  • W elblagu spoleczenstwo w 90proc lewicowe, wiec potrzebujemy karty lgbt+ i marszow rownosci jak w gdansku. Nic nam wiecej do szczescia juz nie potrzeba.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    15
    4
    Teczowy sarkastyczny(2019-05-28)
  • Piszecie, ze potrzebujecie nowego prezydenta. Ludzie kochani! Minelo dopiero pol roku! Przeciez ten czlowiek byl wam znany od czasow prezydentury H. Sloniny, do tego rzadzil jedna kadencje jako prezydent. Wybraliscie, bo chcieliscie zeby bylo tak jak bylo. To pijcie teraz to piwo przez 5lat ktorego nawazyliscie.
  • Masz racje, ale oni to wszystko wiedza i celowo robia tak jak robia. Im sie to oplaca oni sa cwani, krzywdy sobie i swojej rodzinie nie zrobia.
  • To po wyborach robert stal sie towarzyszem?
  • "mieli poczucie, że w zamian za to że tu mieszkają, płacą podatki itp. , dostają coś bezpłatnego" - krótka definicja KOMUNIZMU.
  • Niestety elblag to jest stan umyslu. Tu sie nic nie da, tu nic sie nie oplaca. Poki zmiany pokeniowej nie bedzie, a ona nastapi, bo odejdzie niedlugo do wiecznosci stara gwardia, tu nic sie nie zmieni, a w miescie bedzie tak jak bylo. Musi nastapic twardy reset, a po tym na nowo miasto sie narodzi. Na razie to jest jakis skansen prl.
  • Czas pogonic tą zgraję układów i wzajembych uzaleznien, , wystarczy popatrzec na U. M , smutni, ludzie, zestresowani, , tak zlej atmosfery jeszcze nie bylo! A wszystko wina 3 ludkow
  • A czy PIP zajmuje się mobbingiem pracownika?
  • złodziejskie miasto przystań w Nadbrzeżu była darmowa wybudowana za kasę Uni teraz żeby tam wejść i popatrzeć na zalew trzeba zapłacić 5zł a żadnych atrakcji poniszczone ławki i to w małej ilości najlepiej ogrodzić drutem kolczastym jak basen i amfiteatr i zamknąc ale cóż się dziwić skoro patrząc na prezydent odnosi się ważenie że jeszcze nie zdążył wyczeźwieć smutne to wszystko zobaczcie kto wszedł do Brukseli same stare zgrzybiałe komuchy co grzeją stołki od 30 lat i dłużej na pewno czeka nas dobrobyt a tą kartę to sobie przylepcie na czole złodzieje
Reklama