UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • "miasto postrzegane jest jako miasto nijakie, bez charakteru, nie posiadające własnego i specyficznego tylko dla niego klimatu" str 25 strategii - podsumowanie badania FGI, no tak na jakiejś podstawie trzeba wykazać słuszność wzięcia słonych pieniędzy za strategię. Osoby z którymi współpracuję, nie tylko z Polski, zawsze są mile zaskoczone Elblągiem, wiele z nich słyszało o Galerii El, a pewnego charakteru nadają również ciekawe formy przestrzenne, np Magdaleny Abakanowicz, ale ok chyba trzeba wybrać się na konsultacje społeczne. Wydaje mi się, że średnio napisana praca dyplomowa ma lepsze wnioski z badania niż w tej strategii (chodzi mi o interpretację wyników). Mam wrażenie, że to celowe działanie, aby wydusić kasę z miasta, a "ciemny lud to kupi", zaproponowanie czegokolwiek ożywi przecież nijakość np, pomarańczowym turbo ślimakiem:) i brak charakteru - charakternym przecież i dynamicznym ślimakiem. Przeczytałam w poście, że ta strategia nas mieszkańców obraża, zgadzam się z tym, ona obraża też naszą inteligencję i wykształcenie również.
  • po prostu urzednicy nie maja pomysłów na działanie i chca ukraśc w białydzień pomysł jakiegoś mieszkańca jak przyjdzie na spotkanie. on mimochodem coś powie a urzedni kto podchwyci i dzieki kasie miasta moze to wypalic tylko kto był inicjatorem? hę? :) wlasnie! zarzadzac moze kazdy ale nie kazdy moze się dopchac ot cała prawda bo skoro obecnie rzadza przypadkowi ludzie to kazdy ktor sie orientuje w tej branzy rownie dobrze dałby sobie radę. Nie maja pomysłow? hmm raczej fachowcami nie sa, nic dziwnego. Urzad miasta powinien zadziwiac swoja elokwencja mieszkanców a tak nie jest. Urzędnik? chyba nadzorca miejsca pracy bo firmy zewn wykonuja ich prace. to za co elblascy urzedasy biora kase za pilnowanie jej? aha jest tak to wyglada to super, musze zdac odpowiednie egzaminy i dopcham sie do was hehehe
  • tu potrzeba 3-ch mądrych ludzi, a nie rzesze urzędników i do tego jeszcze firmy zewnętrzne !!!!
  • anonimowy komoentatorze ~ chyba pracujesz w UM ?o jakiej kulturze mówisz o jazz, tancu towarzyskim podpowiedz mi kiedy ostatnio w eg odbyła sie jakas impreza plenerowa dla ogółu mieszkańców takie zapadaja w pamieci mieszkańców i oni dobrze sie bawia na nich. Organizowanie jazzelblbąg ilu mieszkańców lubi jazz, taniec towarzyski ilu ludzi to lubi i ilu wejdzie na tą impreze w tym małym obiekcie. Ilu chciało by posłuchac muzyki na żywo wykonawców których moga słuchac jedynie w radio lub telewizji posiedziec przy tym w ogródku piwnym w tym czasie zjesc jakas kiełbaske z grila dla dzieci mozna rozwinac dmuchany plac zabaw itp. Ja podpowiedziałem ze mozna by zorganizowac rekonstrukcje z udziałem piekarczyka i bramy targowej. Jeszcze jedna sprawa pomysł omijania starego miasta w organizacji Dni elbląga był i jest najgłupsza i nieprzemyslana decyzja działajaca na szkode naszego miasta, tam lokale swieca pustakami a za politechnikom osiedlowe sklepiki beda sprzedawały alkochol nieletnim zreszta ubiegło roczna impreza w tym miejscu pokazała jak nie przemyslane było to miejsce no ale cóz ktos w UM ma jakis interes zeby było to tam nie np. na starym miescie przy katedrze scena dupą do mikołaja frontem do ratusza staromiejskiego lub scena pomiedzy mikołajem a ratuszem staromiejskim na wysokosci skrzyzowania Mostowej i Rzeżnickej frontem do bramy targowej, tam napewno nie jest za mało miejsca i nasze miasto ozywiło by sie napewno.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    jamaleg(2012-07-24)
  • jamaleg - nie masz racji oraz rościsz błędne pretnesje ale ci co chca chodzic to wiedza gdzie co gra i szumi. w elblagu przez cały rok nie tylko w galeri gra muzyka a i plenerowe imprezy były i beda, takze w innej dziedzinie dzieje sie sporo. widocznie jestes slepy i potrrafisz tylko marudzic szukać minusów na siłe bo masz problem z psychika.
  • Promocja miasta to logo (dla mnie raczej "niezbyt udane"), to informacje. A jak to u nas w mieście? Proszę samemu sprawdzić, w Bramie Targowej strażnik miejski i żadnych folderów i nic poza miejscem na popatrzenie z góry. Ratusz, Jest informacja turystyczna, tylko, że dostępna w godzinach do 16.00 w dni powszednie bo w soboty i niedziele już nie. Turyści czy też spacerujący mieszkańcy naszego miasta n ie za bardzo mogą się cieszyć.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    karwysz(2012-07-24)
  • jezeli piszesz o imprezach plenerowych dla ogółu mieszkanców tzn jakis koncert na wolnym powietrzu z zabawami dla dzieci, piwkem i kiełbaska w ogródkach dla dorosłych. wymien jakies 3 takie imprezy. ja poszedłbym na kazda z nich ze swoim dzeckiem i nie mam problemu z psychika tak jak ty zakopleksiony marny nie wykonujacy swoich obowiazków urzedniku UM
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    jamaleg(2012-07-24)
  • Po co to całe pie. .. .ie o jakiejś strategii promocji ! Co to za barejowskie. teksty, na ch. .j Elblągowi. ten miś, Turbo, ślimak, wypady do Chin, ,wycieczki na rowerkach. To co zniszczono (Zamech, Browar, Zakłady Autobusowe i inne miejsca pracy) nie da się odtworzyć, a miasto bez miejsc pracy skazane jest na wegetację i to niezależnie czy że strategią czy bez.
  • padam na kolana bezsilny, bez nadziei i płaczę, płaczę nad tym jak to miasto popada w coraz większą ruinę, błagam ! nie dotykajcie już niczego ! pozwólcie temu miastu umrzeć śmiercią naturalną ! nie kopie się leżącego ! Gott mit uns. ..
  • Każda strategia, ma swego stratega. Człowieka nad wyraz uzdolnionego. Miały go wojska greckie i rzymskie. .On pokazywał kierunek ataku, i odpowiadał za jego powodzenie. Żle kończył, gdy poniósł klęskę. Strategia zaczyna się zawsze, na szczeblu rządowym. Tam tworzy się program rozwoju kraju, a następnie poszczególnych regionów. Co wcale nie oznacza, że władza lokalna ma związane ręce. Od jej operatywności i umiejętności zależy wiele. To lokalne władze powinny zabiegać, o inwestorów i tworzyć programy rozwoju. Służyć wszelką pomocą przedsiębiorcom tworzącym miejsca pracy. Pobudzać każdą inicjatywę i umiejętnie ją pielęgnować. Niczym w inkubatorze. Porażką naszego miasta okazała reforma administracja kraju. Tu doszukuję się upadku naszego miasta. Nie bez miny są wybrani, przez nas parlamentarzyści. Położenie miasta jest również nie najfortunniejsze. Za blisko GDAŃSKA, za daleko Olsztyna. Mam wrażenie, że Elbląg na rozwój przemysłu nie ma co liczyć. Pozostaje jeden kierunek. Turystyka. I nie na co się krzywić. Ale to turystyka przez duże T. Program kompleksowy i długo falowy. Niewątpliwie długoletni. Nie dla niecierpliwych. W tym programie, trzeba uwzględnić działania całoroczne. .Ważna jest perspektywa. A ja wiem i jestem przekonany, że innej nie ma i nie będzie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    czesiek(2012-07-25)
  • Przepraszam, jeszcze słowo wyobraźmy sobie kartę. Taką co każdy miał w ręku. Kartę do gry. A na niej w czterech rogach, herb ELBLĄGA. W centralnym miejscu, czyli pośrodku baszta pod którą, jak dawniej przejeżdżał tramwaj. Tramwaj tkwi w baszcie. Numer jego to jedynka. Baszta-tradycja my elblążanie, szanujemy tradycję Zegar na baszcie-teraz to nasz czas, czas elblążan Tramwaj-był tu od zawsze, rozpędzony nie do zatrzymania Jedynka- pierwsza liczba potem jest dwa i trzy, dziś będziemy my piersi Pod spodem napis ELBLĄG pisany gotykiem. Znak graficzny, lub jak kto woli logo ma być przede wszystkim zrozumiałe.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    czesiek(2012-07-25)
  • jamaleg - hehe masz problem z psychiką. W Elblągu jest masa imprez zróżnicowanych jesli ci nie pasuje to wyjedz. To że ty chcesz sie nażreć kiełbachy i popic piwskiem przy dźwiękach darmowej muzyki nie oznacza, ze inni musza tego chcieć. Komuna sie skonczyła, za jakosc się płaci, a jak cie nie stać to włacz you tuba i siedź cicho albo zarób sobie i kup bilet i nie wyłudzaj kultury bo artyści też muszą za coś żyć. Po drugie masz totalnie wykreconą psychikę bo założyłeś sobie, ze jestem pracownikiem UM a po czym to widać? Po kształcie pisma? haha czy może za logicznie piszę i to cie przeraziło, ze ktoś się sensownie odzywa bez wulgaryzmów w komentarzach. Nudzisz mnie na tym kończę bo nie jestem wykolejeńcem który walczy w necie anonimowo na wyimaginowane racje. p. s. ty wlasnie jesteś zakompleksiony bo czepiasz się bezpodstawie ludzi.
Reklama