UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • To już lepiej drezyna konna, bądź elektryczna. ..
  • @LucynaŁupina - ujeżdżanie. ..
  • "PKP nie pozwoli. A w obliczu wojny na wschodzie, lada moment tory zostaną oczyszczone by pojechało tedy wojsko"Chyba przemaszerowało. .. bo torowisko nadaje się, zasadniczo, do wymiany. Nawet gdyby miały jeździć po nim drezyny. .. GM proponuje zajęcie zdrowe i pouczające. Spacer linią 254 od Tolkmicka do Suchacza. Warto w trakcie tej wyprawy zwrócić uwagę na stan torowiska / podkładów.
  • @LucynaŁupina - Wszyscy co piszą mają rację już nigdy nie przywrócimy tamtych pięknych wspomnień oni tylko chcą kasę podwoić dla siebie i bzdury obiecują że tak im zależy na kreowaniu kultury i turystyki w naszym powiecie Elbląga walcie się cwaniaki
  • Największą szansą tej linii jest przebudowa na ścieżkę rowerową. Byłaby to trasa łatwa technicznie i fizycznie dla rowerzystów praktycznie w każdym wieku. Genialna krajobrazowo i przyrodniczo. To z niej można byłoby obserwować bieliki, błotniaki, myszołowy, sarny, łosie i lisy. Jeżeli turystów przyciąga Green Velo to i ta trasa miałaby swoich miłośników nie tylko z Elbląga, ale i całej Polski. .. ale po co. Tak jak jest teraz jest zdecydowanie lepiej. Potencjał linii 254 jest ogromny i niech tak zostanie. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    3
    GłębokaMyśl(2022-02-15)
  • @GłębokaMyśl- co z tego że ty umiesz korzystać z rozumu, pisowcy jednak marzą o starej ciuchci na wungiel, z kilkoma dworcami na których jest zawiadowca, dyżurny ruchu i oczywiście kasjerki i nie ważne że ekonomicznie się to kupy nie ima - tona węgla 1600,to po ile bilety.
  • Czuję przekręt. Spółka przejmie odcinek, a potem deweloper który buduję osiedle we Fromborku zrobi sobie ścieżki rowerowe. Już był ten temat jakis czas temu wałowany. ..
  • Juz dajcie spokoj jedynymi slusznym, sensownym i dobrym wyjsciem jest rewitalizacja tej trasy Nadzalewowej. Ale w taki sposób i do czego ja stworzono czyli ruch kolejowy. Podobne kolejki jezdza w regionie co prawda waskotorowe np Zuławska Kolej Dojazdowa i PKM(Pomorska Kolej Metropolitarna ), Bieszczadzka Kolej Leśna i to dziala a taka nad zalewem to fenomen dojazd do plaz i terenow rekreacyjnych ozywienie gospodarcze same plusy
  • @Myslec - Kiedy ostatni raz był pan szanowny na plaży we Fromborku, Suchaczu, Tolkmicku albo Kadynach ? Czy może zaobserwował pan ich obłożenie wczasowiczami ? Czy szanowny pan wie, kto finansuje ŻKD ? Kto dla niej pracuje i na jakich zasadach ? GM nie będzie wspominała o tym, że na Mierzei w miesiącach letnich odbywa się coroczny zlot gwiaździsty wczasowiczów w ilościach hurtowych, wielokrotnie przekraczających najśmielsze sny i marzenia włodarzy takich potęg turystycznych jak Tolkmicko, Suchacz, Kadyny czy nawet Frombork. Otwarte wagoniki, wiatr we włosach i nieco rozklekotana infrastruktura to atrakcja ŻKD, którą zwłoki kolei nadzalewowej poszczycić się nie mogą i nigdy nie będą mogły. Za to koszt galwanizacji tego trupa to w całości około 700 000 000 zł, czyli NAPRAWDĘ WARTO ! Razem z dotacjami na jego utrzymanie to lekko 1 000 000 000 zł w ciągu pierwszych 5 lat istnienia zanim ktoś dojdzie do wniosku, ze trzeba to znowu zamknąć, bo gmin nie stać na utrzymanie takich pięknych wspomnień z lat 70-tych XX wieku. ..
  • przyjdą złomiarze i załatwią temat
  • W Suchaczu, Tolkmicku, Kadynach nie ma plaży. Jest kilkadziesiąt metrów czegoś co może plażę przypominać pod warunkiem, że syf z wody nie gromadzi się przy brzegu. To ględzenie o plażach i turystyce w sytuacji totalnego zaniedbania linii brzegowych Zalewu i zasyfiałej wody w Zalewie pełnej dowolnego chemicznego ścierwa, bakteri i g. jest naprawdę irytujące. Jak można w ogóle mówić o rozwoju turystyki w takim bagnie.
  • Tylko kolej nadzalewowa. !!!!
Reklama