UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Wodzu prowadź na Kowno !!! Nie będzie nam tu wróbel dzieci germanil;) Kolinskij tys Jutrzenką Swobody.
  • A nie lepiej wyremontować ten dworzec, peron, tory, przywrócić kursowanie pociągów. A nie ,że Wróblewski chce tam zrobić miejsca pracy dla swoich kolegów bądź koleżanek
  • tak rzadzi psl w elblagu. hańba.
  • Wszędzie na świecie rozwija się połączenia kolejowe. W Braniewie jest terminal przeładunkowy, można puścić nadzalewówką ruch towarowy, wozić węgiel, zboże, nawozy złom, paliwa w cysternach, przecież w Braniewie jest duża jednostka wojskowa z ciężkim sprzętem, który zużywa ogromne ilości paliwa, to samo transport czołgów na kolejowych lawetach, do tego ruch pasażerski i w wakacje turystyczny np zabytkowym parowozem np z Rosji. Jak pociągi będą jeździć szybko tzn minimum 120-160 km/h to ludzie przesiądą się na pociągi z samochodu, bo będzie taniej, szybciej i wygodniej. W Olsztynie remontują linie kolejową do Braniewa i jakoś im się to opłaca, wcale się nie dziwię, pewnie oni przekierują ruch Cargo do siebie i będą na tym zarabiaći ruch pasażerski, teraz będą budować kolej miejską nawet i do obecnych 3 przystanków będą budować kilka następnych w tym na Kortowo i koło 2 szkół średnich. A tutaj ignoranci wszytko rozwalają. Będzie przekop to dzięki tej linii były transport intermodalny.
  • Tak jak najczęściej nie zgadzam się z różnymi opiniami autora, tak tym razem podpisuję się pod treścią artykułu obydwiema rękami. Tylko czy to coś da ? "Oni" mają to w. .. .. , nawet widmo wyborów im niestraszne bo nikt już nie głosuje na ludzi tylko partie polityczne, o czym 'Oni" dobrze wiedzą.
  • Jest w naszym kraju Najwyższa Izba Kontroli, proszę tam zgłosić wszystkie nadużycia i matactwa. Myślę, że jeśli było coś nie tak, chętnie się tym NIK zajmie.
  • RobertKoliński Po to ten tekst napisałem, żeby właśnie coś dało - mamy jako mieszkańcy i wyborcy swoich radnych w RM, prawda? O ile na władzę w ratuszu nie ma co, jak widać, w tym przypadku liczyć, o tyle należy wywrzeć presję (jeśli sami się nie domyślą;) na miejskich radnych właśnie, każdy swoich. To ci ludzie przecież są ustawowo odpowiedzialni za kontrolę i nadzór nad poczynaniami władzy wykonawczej, niech więc w końcu wykażą się przed wyborcami tym, za co mają przecież z naszych podatków płacone, tak czy nie? Dzwońcie i piszcie do swoich radnych miejskich, naciskajcie, przekonujcie i jeśli trzeba to szantażujcie odebraniem swojego głosu w kolejnych wyborach - tylko w ten sposób możemy jako mieszkańcy i obywatele zablokować te skandaliczne i szkodnicze poczynania ratusza. A radni miejscy są właśnie tą instancją, która tę zbrodnię na mieście i interesach mieszkańców może (i powinna!) powstrzymać, ku pożytkowi nas wszystkich.
  • Dyzio czy Ty jesteś elblazaninem, bo po tych bochomazach stwierdzam, że jesteś szkodnikiem tego miasta. Bronisz wróbla bo jesteś jego człowiekiem. Jednoznacznie stwierdzić należy, że pomysły władz miasta są szkodliwe i nieprzemyslane . Wescie się za robotę lenie patentowane. Referendum jak najszybciej.
  • No Olsztynowi jakoś się opłaca budować kolej miejską i remontować tory do Braniewa, oni teraz będą zarabiać grubą kasę na Cargo z terminala, którą mógłby zarabiać Elbląg i na pasażerach. Już teraz mają bazę paliwową na Gutkowie. A tacy jak Ty dalej będą się zastanawiać po to i na co to i Elbląg dalej będzie się staczał do roli podrzędnego miasteczka. Przez takie myślenie.
  • Nie obrażaj śp Andrzeja Leppera.
  • No bo Pan Koliński ma rację w tym przypadku, garażowiec byłyby lepszy w tym miejscu jak blok, terz dopiero będą tam problemy z kurkami i parkowaniem, a miasto zarabiałoby na garażowcu. Lepper też miał w wielu aspektach rację, zwłaszcza ws Balcerowicza, który sprzedawał firmy poniżej ich wartości, a inne celowo doprowadzał do upadku polityką fiskalną, aby sprzedać. Jak jakaś maszyna była przestarzała to można było ją sprzedać na złom, a nie w cenie poniżej ceny złomu. To tak jakby ktoś chciał sprzedać sprawnego poloneza za 50 zł- nie jest to nowoczesny samochód nie ma porównania do Mercedesa, ale jest wart dużo więcej jak 50 zł powiedzmy 1000-1300 zł. No i Balcerowicz jakby rządził to sprzedałby takiego Poloneza za 50 zł zamiast za 1000-1300 zł. To samo było z rezerwami z NBP najpierw wyzywał Tusk Leppera, że chce korzystac z rezerw, a potem robli to samo z rezerwami NBP, a PO później też blokowało mównicę jak Lepper.
  • RobertKoliński Zapomniałem mema poglądowego do tego posta załączyć, naprawiam niedopatrzenie i pozdrawiam;)
Reklama