UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Niestety ludzie mają rację. Każdy kto pracuje musi z tego utrzymać rodzinę. Jeżeli ktoś tego nie rozumie to. .. .. Konflikt w tramwajch trwa już bardzo długo i co i nić. W spółkach miejskich jest wiele problemów. Czyżby to był brak nadzoru ? EPEc, EPWiK, Tramwaje, ZKM a tu jeszcze ZBK Zieleń a i w ZUO coś tam ? Ot i co tu mówić. Prezydencie i co dalej ?
  • 99% z was nie wie o czym piszę, przecież ten kryzys to system naczyń połączonych- w mieście nie ma ludzi bo wyjechało ok 24.000- a skoro nie ma to nie ma kto jeździć tramwajem przecież to są potencjalni podróżni którzy zapłacą za bilet- skoro ich nie ma to tramwaje ratują sie podwyżką biletów a więc niektórzy ludzie rezygnują z jazdy bo sie nie opłaca w tym ja i błędne koło sie zamyka- efekt= długi, strajki, a przecież wystarczyło dbać o przemysł i firmy żeby ludzie mieli robotę i nie wyjechali, ogladałem plany PRL-u jak elbląg wg komuchów w 2000 roku miał mieć ok 180 tyś mieszkańców i przemysł itd zastanówcie się co się stało i kto za tym stoi że jest jak jest i kto na tym korzysta, elbląg polski phenian
  • Popiwram pogonić prezesów......a pieniądze się znajdą,i jakie przymusowe nadgodziny,jest 160 godz pracy w miesiącu,dlaczego w um nie ma nadgodzin,szukają niewolników.
  • Wrobel do wymiany.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    38
    5
    Referendum(2020-02-11)
  • ta firma jest nie wydolna bo nie zarabia po prostu, bo tramwaje wożą powietrze !!! a mają koszty, a że prezesi i reszta cudaków lizusków zarabia pewnie dużo to też prawda ale ile ? niech wyłożą karty na stół, wie ktoś ? nikt nic nie wie, wszystko tajne byle by opinia społeczna nie wiedziała bo doić trzeba, a jak maszyniści wezmą pod przymusem nadgodziny to i tak firma bedzie musiała zapłacić a skad wezmą ? przecież i tak nie mają, nie ma pasażerów, nie kupują biletów, nie płaca mandatów.
  • @007 - niewydolna razem
  • tramwaje to przeżytek - niestety. Teraz prawie każdy młody ma auto, a z samych emerytów sie nie utrzymają
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    25
    analityk(2020-02-11)
  • murem za Wróblewskim, zlikwidować tramwaje w mieście ale bronić Wróblewskiego, niech będzie i zimo i w krzaki jak trzeba to pójdziemy,niech i nie będzie nic w tym mieście ale nuech będzie Wróblewski i jego kamarylla
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    23
    8
    Hydraulik(2020-02-11)
  • Durny babsztyl
  • absolutnie popieram, ,
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    15
    3
    grace(2020-02-11)
  • 4 miliony do podziału, ,to właśnie chory syndrom w Polsce,
  • Urząd miejski było stać na kupno samochodu za przeszło 150 tys zł a kasy nie może znaleźć na podwyżki ?? Ktoś tu jest bardzo, ale to bardzo niepoważny. Popieram protest.
Reklama