UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @Wiedźmin - Myślisz że perowskity to biorą się z powietrza i są takie eko ? sprawność też taka sobie bo sięgająca do 20%, klasyczne panele monokrystaliczne już dziś uzyskują sprawność na poziomie 24%. A ten cały Sauletech, jaki on nasz jak kapitał daje Skanska.
  • obcy kapital zrobi biznes
  • reklama reklama ludzi ogłupia i oszałamia
  • kobiety na jednym pokładzie z płcią przeciwną niech lepiej napiszą jak chuć powstrzymać!
  • RobertKoliński @Zbyszek1 - Czy ja wiem? Jak bym trochę takoż popościł, to kto wie?; )#PannaJolaKochaAsa; Hashtagi: #socjalizm, #ChallengeAccepted;
  • Panele fotowoltaiczne na oko 400,a może 500 wat i to przy pełnym słońcu. Do tego łodż o znacznych rozmiarach, masie. , bo dodajmy znaczny cieżar akumulatorow. Szkoda ze nie wyjaśnili jak tak mała moc fotowoltaiki jest w stanie wytworzyć energie dla nie małego silnika?. Przypuszczam że tak mają zaplanowaną trase aby możliwe było ładowanie akumulatorow z gniazdka, a na to trzeba mieć sporo czasu. Rownież ciekawi mnie koszt nowoczesnych akumulatorow, bo koszt rych w samochodach elektrycznych to okolo 50 tyś zł. Dodam że te w tych ultra drogich samochodach po 5-6 latach są do wymiany. Chyba że do poruszania sie po mieście.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Krzysztof M(2021-07-16)
  • silnik idioto sluzy w razie awarii paneli albo jak chcialbys plynac noca
  • @wstrzasnięty - wstrząsniety ? ale mamk nadzieje że nie zmieszany.
Reklama