UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Toś ratusz ma zysk ! 50tys nie płacił tramwajom !z tych zaoszczędzonych pieniędzy zapłacili komunikację zastępczą 25tys plus bilety z 5tys. 50tys- 30 równa się 20tys dziennie zysku (oszczędności)UM.15dni * 20tys będzie 300tys tylko z tego co wiadomo TE od miasta nie otrzymło ani grosza.podwyżki wynikały z przesunięć oraz cięć wewnątrz firmy.Pytanie , gdzie jest 300 tys zł ?
  • Żeby podwyższyć ceny biletów musi by nowy tabor z klimą dla pasazerów, zmiany rozkładów ,mniejsze autobusy najlepiej własne , a czesciej kursujące,dowodzące pasażerów do głównych węzłów przesiadkowych ,tramwaje głównym środkiem komunikacji ze względów na ekologię,szybkość nie stoją w korkach, pojemność stosunek dużej ilości pasażerów do zużytej energii ekonomia.logistyka od tego trzeba zacząć .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    5
    0
    Electric, Economic, Ecologic!!!(2020-03-05)
  • Może i są potrzebne, ale wiele osób nie korzysta z tego dobrodziejstwa. Warto zastanowić się nad likwidacją !
  • Nie chca jezdzic bo prezio obrzydzil tymi gratami,
  • Głos za likwidacją tramwajów. Sprzedać teren, tramwaje, ludzi przekwalifikować. Szybko się okaże, że nikogo to nie boli summa summarum. Pracowałem kilka lat w tym cudzie ekonomii, biznesu i transportu, mam więc pojęcie. To jak chwilówka, studnia bez dna i wizji przyszłości.
  • Ale wiele korzysta, a wiekszosc decyduje bo mamy demokracje.
  • Nikt się nie odważy robić referendum, bo by stołki i stanowiska miejskie biurwy po znajomości potraciło. Żagle oko ręce po same pachy w d.... ie u Wróbla trzymają.
  • Wiedzę czerpie ode mnie.
  • Traks przestań brylować, zjedz snickersa
  • Derekywa UE CO2 autobusy tylko elektryczne, na chwilę obecną to droższa sprawa niż tramwaje chyba ze ogniwa w abonamencie ewentualnie .Tramwaje mają infrastrukture oraz ogromny potencjał ,trzeba pozyskać środki UE ,Rządowe na elektromobilność wpompować rozbudować i zainwestować w nowy tabor, małe autobusiki ,busiki dowożące do tramwajów .bezpłatne parkingi przy węzłach przesiadkowych ,dworcach,stałe rowne odstępy czasowe
  • Podoba mi się wypowiedzieć., jest zwięzła i konkretna a przynajmniej zawiera propozycje logiczne i warte wdrożenia! Podnosi fakt większych strat, niż pierwotne żądania strajkujących. To buta i arogancja władzy do tego doprowadziła. Stracili też pracownicy, bo rzucono im około 150 zł netto, gdy za czas strajku stracili wynagrodzenie około 1500 zł netto. Ciekawi mnie jedno ! Strajkujący ciągnęli za uszy całość załogi, również tzw. lamistrajkow. Czy teraz będą oni chociaż z nimi solidarni za wywalczenie podwyżek dla wszystkich? Czy każdy z nich złoży się chociaż po te 500 zł dla strajkujących? Jeżeli nie, to będzie to dla nich nie tylko gorzka lekcja, ale i nauczka na przyszłość! Uważam, że zwykła przyzwoitość nakazuje tak zrobić! Trzymam za to kciuki , bo warto być PRZYZWOITYM!!!
  • Na co komu tramwaje w Elblągu? Czy jest jakieś miejsce, którego autobus nie odwiedza, a tramwaj pomaga? Niby tramwaj ekologiczniejszy? Bo na prąd? Nie mam nic do pracowników obsługujących tramwaje, ale czy bez tego środka transportu Elbląg się zawali? Gdyby nie wypuścili tych autobusów zastępczych to co by się zmieniło? Ludzie poszliby na autobus. Linnie autobusowe są tak, że wszędzie można się dostać, w miejsce tramwajów dać kilka częstszych kursów i o tramwajach za kilka lat będą pamiętali tylko Ci co w nich pracowali...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    10
    Elbląski Ciul(2020-03-05)
Reklama