UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Zacofane emblongi, nie wiedza do czego sluzy smartfon. Temat walkowany milion razy, zawsze mozna wybrac inny srodek transportu niz kolej. Nie wciskajcie kitu, ze wiekszosc pasazerow to ludzie starej daty, ktorzy faktycznie moga miec problem z obsluga telefonu.
  • Ty chyba z farszawki pochodzisz.
  • @jdjd - Ten pogardliwy ton jest po prostu słaby. .. Ulżyłeś sobie tym prześmiewczym komentarzem? I co, już czujesz się lepszy? Oczywiście, ja też popieram rozwiązania mobilne i z nich korzystam, ale co mają zrobić Ci, którzy smartfona, z różnych powodów, nie mają? Czy oni zasługują na to, żeby PKP miało ich tam, gdzie światło nie dochodzi? Moim zdaniem jeśli nie kasa to biletomat. Może to by znacząco pomogło?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    3
    Ailatan(2018-07-05)
Reklama