UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • redaktor Skoro te łódzkie tramwaje różnią się drobnymi szczegółami, wymieniliśmy zdjęcie na nasze elbląskie. Do innych zdjęć tramwajów z Łodzi nie mamy praw. Pozdrawiam dociekliwego Czytelnika.
  • ja to bym wroblewskiego zaprzegł pod taki wagon i za niegospodarnosc kazalbym dziadowi ciagac taki wagon jak kon. przydaloby mu sie bo z dobrobytu strasznie duzo go przybylo. albo proponuje odczepic wrobla od ratusza aby pozbyc sie najwiekszej zakały tego miasta
  • To jakby Wróbel ciągnął wagon to ja przyjmę etat motorniczego (z batem). Obiecuję że będę sumiennie tym bacikiem machał a nawet nadgorliwie " ku chwale elbląskich tramwajów"
  • Gowno prawda w łodzi jest taka sama biegunowosc więc proszę nie gadac. Łódź i Elbląg to jest miasta z nienormalna biegunowoscia niż inne miasta
  • Jakby wróbel jeździł tramwajami to by kupił nowe, a dla plebsu wystarczy zdezelowany złom. Takie myślenie ma wróbel.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    złodziej(2016-06-23)
  • w tamtym roku Gdansk wysprzedawał swoje konstale po ok. 20 tys zl. to była obraza bo stare złomy wstyd teraz za 250 tys. fajny interes czemuś biedny bo głupi a głupi bom biedny
  • Albo nowe tramwaje albo zamknijcie te ZKM.
  • Do szyna nie wiesz nie pisz rozstaw szyn w Gdańsku a w Elblągu robi różnicę u nas jest 1000 Koszty przerobienia wózków są kosmiczne Po 2 nie znacie osób zarządzających w TE to nie piszcie głupot TE to spółka miejska nie ma kasy nie ma tramwajów Zakup 2 szt zmodernizowanych w tej cenie to gorąca bułeczki. Tylko głupie ludzie nie wiedzą Elbląg nie kupi. Chętnie weźmie Grudziądz
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    Analityk (2016-06-23)
  • @Mac2 - "Tramwaje zasilane są prądem elektrycznym dostarczanym do nich za pośrednictwem sieci trakcyjnej, która składa się z sieci jezdnej (napowietrznej) i sieci powrotnej (torów). Podział ten jest konieczny ze względów fizycznych, gdyż aby istniał przepływ prądu koniczne jest istnienie obwodu czyli dwóch biegunów elektrycznych - dodatniego i ujemnego - połączonych odbiornikem energii, którym jest tramwaj. Typowa sieć trakcyjna ma doprowadzony biegun dodatni (+) do sieci jezdnej, a biegun ujemny (-) do szyn. Prąd w ten sposób płynie z podstacji takcyjnej biegunem dodatnim do sieci jezdnej. Z tamtąd dostaje się do urządzeń elektrycznych tramwaju, a z nich wraca szynami do bieguna ujemnego podstacji trakcyjnej. Wyjątkiem w biegunowości sieci trakcyjnej jest miasto Łódź, gdzie sieć jezdna ma biegun ujemny, a tory mają biegun dodatni. (Opis zasilania w dalszej części opisu sieci trakcyjnej). " Także. .. szanowny kolego Mac2 kubeł zimnej wody na ten durny ekhm;P
  • Proszę zwrócić uwagę na słowo ŻÓŁĆ. Wszystkie litery występują tylko w języku polskim. W Elblągu - szczególnie! najbardziej - w komentarzach.
  • Moim zdaniem koszt 250 tys zl za 2 wagony czyt. 2 tramwaje to bardzo niski koszt tym bardziej ze sa one po duzej modernizacji jest to lepszy zakup niz niemiecki M8C ( bez modernizacji) bo wraz z nia sztuka 1 kosztuje ponad milion wiec ludzie opamietajcie sie Jestescie madrzy to czemu madry elblazanin nie kupuje nowego auta tylko jakis uzywany niemiecki lub od 2 wlasciciela np tak jest Tutaj brak kasy z miasta to i tak mysle ze zakup 2 sztuk jezeli faktycznie nie bedzie komplikacji to bylby super zakup
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    malkontent(2016-06-24)
Reklama