UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Ciekawe. Ja jeżdżę przez ten węzeł w różnych kierunkach. Uważam, że oznakowanie jest jasne i wyraźne. Nie sposób się zgubić. Chyba, że się jest niedziellnym kierowcą.
  • Gorszego idiotyzmu już dawno nie widziałem. Ci co twierdzą, że narzekają tylko kierowcy niedzielni proponuję przejazd po tym węźle jadąc z Warszawy i skręcić na drogę do braniewa. To tylko jeden z przykładów idiotyzmu
  • ładny ten węzełek jest, a jeśli mu się coś obsuwa, to szkoda wielka i naprawić szybko proszę !
  • "TIR", "KOBI" i inne cieniasy..... Węzeł Elbląg - Wschód został tak zaprojektowany, ponieważ ograniczenia przestrzenne wynikały PRZEDE WSZYSTKIM z wykupu b. drogich terenów prywatnych. By zmniejszyć olbrzymie koszty wykupu - postanowiono "zrobić ciaśniejszy węzeł" i to wszystko. A Prezydent Miasta raczej nie ingereuje w plany architektów - specjalistów drogowych. Dla kierowców, którzy "jadą normalną prędkością" wezeł jest dostatecznie czytelny. "Specjaliści" wypowiadają się natomiast w internecie, "jeden błąd ortograficzny goni następny".
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    hulajnoga(2006-02-16)
  • Słuchaj tu nie chodzi o odpowiedzialność Prezydenta lecz o fakt, że taka budowla była realizowana na wiele, wiele lat eksploatacji i miała służyć usprawnieniom komunikacyjnym. Dziś po krótkim okresie czasu od uruchomienia występują trudności w jakości iej wykonastwa oraz co jest ważniejsze złej funkcjonalności co skutuje utrudnieniami komunikacyjnym. O ile partactwo techonologiczo-wykonawcze można co jakiś czas łatać i naprawiać o tyle modernizacja i przebudowa fatalnie zaprojektowanego i przyjetego do realizacji projektu to całkowicie inna bajka. Jestem kierowcą i mogę zapewnić, że w całej Polsce już śmieją sie z tego układu komunikacyjnego. Jeżeli ten węzeł miał ułatwiać drogę do Unii Europejskiej to chyba zdecydowanie je utrudnił. Tłumaczenie, że działki były zbyt drogie świadczy o braku wyobraźni i myślenia perspektywicznego decydentów. Kto decydował o takim rozwiązaniu węzła powinien ponieść konsekwencje.
  • Popieram TIR'a. Jeżdżę tym węzłem 2 razy dziennie. Jest fatalnie. Okropna jakość wykonania. Cały czas obserwuję jak z tygodnia na tydzień wszystko się sypie: ziemia się obsuwa, pasy odklejają. Zjazd z Elbląga na Braniewo nie dość że jest kolizyjny to promień skrętu powoduje że co 2 tir łamie pachołki od wewnętrznej strony. Postawienie w tym miejscu pojemników z wodą nic nie da. To już łatwiej przejechać rondo w centrum miasta :-( Po prostu totalny bubel.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Milimetr(2006-02-16)
  • "hulajnoga" prawo administracyjne przewiduje takie wypadki, że jeśli osoba prywatna nie chce sprzedać działki to państwo ją odkupuje po cenach rynkowych, albo daje inny teren w zamian o podobnej wartości. O tym węźle było głośno od wielu lat, więc władze czasu na załatwienie tego terenu miały dużo, ale jak się robi wszystko na ostatnią chwile to nie ma się co dziwić, sądy nie załatwią takiej sprawy w ciągu miesiąca (wiadomo jak działają sądy i ile sie czeka na rozprawe). Ja jako kierowca z kilkuletnim stażem moge jedynie stwierdzić, że ten węzeł jest skomplikowany, a co gorsze bardzo wąski, dla aut osobowych to nie stanowi problemu, ale dla TIR'a z naczepą to już TAK!! Kolejną wadą są źle wyprofilowane niektóre zakręty.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Szrama(2006-02-16)
  • ....A moim zdaniem to wy tylko narzekać potraficie. Kurde co się nie zrobi to zawsze źle. Wypieprzać z tego miasta jak wam nic nie pasi.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Elbląg...(2006-02-17)
  • Tak czytam wszystkie komentarze i widzę że zdania są podzielone. Ale każdy ma w tym trochę racji... Jeśli chodzi o wykonanie węzła to pomysł nie jest zły, gdyż skrzyżowanie to ma zamysł bezkolizyjny (oprócz zjazdu Elbląg-Braniewo). Moim zdaniem najczęściej narzekają Ci którzy faktycznie nie potrafią jeździć, dlatego że w całym życiu wyjechali najdalej 20 km poza Elbląg. Po otwarciu węzła bardzo wiele osób wyjeżdżało z miasta w stronę warszawy "pod prąd" mimo iż znaki wyraźnie wskazywały kierunek na Warszawę.... no ale dla takich kierowców należałoby postawić osobno znaki z kierunkiem do każdej miejscwości w kierunku Warszawy - paranoja! Faktem jest że zakręty być może mogłyby być mocniej wyprofilowane, ale bez przesady, prędkość należy zachować odpowiednią do warunków jazdy. Podzielam zdanie kierowców dużych składów ciężarowych że zjazd Elbląg-Braniewo może być dla nich utrudnieniem-nie jedynym zresztą w Polsce. "Nasi" kierowcy niejednokrotnie narzekają na kierowców TIR-ów że są to "zawalidrogi" itp. Ja, mimo iż jestem tylko kierowcą osobówki, z doświadczenia jestem za kierowcami ciężarówek. Nie będę się rozpisywał dlaczego, załóżcie sobie radio CB i jeździjcie po polsce... Docenicie kierowców tirów. A do kierowców z Elbląga i okolic - macie pierwsze rondo w mieście - uczcie się na nim jeździć....
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Scoobydoo(2006-02-17)
  • Ci ktorym sie wezel nie podoba to chyba oszolomy...moze sie troche osunal...ale reakcja na to jest bardzo szybka w odroznieniu np. od łatania drog w Elblag. A ci co mowia ze jest zle oznakowane to moze by zmienic troche predkosc z tych 100km/h.
  • Jeśli wiecie coś na temat pracy ankietera w biurze badania rynku to dajcie znać.Mi osobiście coś tam śmierdzi proponują 1100zł netto i bezpłatne szkolenie w terenie na które każą wziąść 5 zł !!!!!
Reklama