UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • No właśnie, ciekawe czemu KE się nie interesuje Nord Stream i Nord Stream 2, nie interweniowala jak wiercili tunele w Alpach, albo jak w Niemczech wycinają puszczę pod kopalnię węgla brunatnego czy jak wiercili tunel pod Kanałem La Manche.
  • Suwnice są też w innych miejscach jak przy odlewni i przy Maag Gear i przy Kromecie. Także na przeładunki do 1 mln ton rocznie to wystarczy, a jest jeszcze elewator zbożowy o pojemności 17 tys ton. Więc nie jest tak źle, a co do nadzalewówki to prawda, trzeba ją reaktywować. Turystyka powoli będzie się rozwijać, jak będzie się odbudowywać wiernie starówkę i Wyspę Spichrzów, trzeba odbudować Fontannę Neptuna, zrobić renowację domów podcieniowych w okolicznych wioskach i cmentarzy mennonickich. Plus budowa repliki osady Truso, takiej, żeby to działało cały rok, można tam umieścić jakieś bractwo rycerskie. A jak będzie przekop to przypłyną jachty z innych krajów do Elbląga.
  • Dokładnie. Jak będzie pewne wyjście na Bałtyk, to przyjdą nowe inwestycje, nowe zakłady pracy, być może pojawią się stałe rejsy wycieczkowe do Trójmiasta, albo do Republik Bałtyckich czy na Bornholm, jak będą mogły tu przypływać jednostki z innych krajów niż tylko z Polski i Rosji to będzie większy ruch w porcie i większe zyski z opłat, a Starówka i lokale gastronomiczne tam usytuowane ożyją. Będzie można transportować więcej i taniej ponadgabarytów, przecież takich wyrobów nie przewiezie się S7. A terminal kolejowy w Braniewie co roku zwiększa przeładunki tylko za zeszły rok to ponad 37 tys. kontenerów, jakby to połączyć sprawnym transporterm kolejowym do portu w Elblągu, to już wzrosłyby znacząco możliwości transportu, coraz więcej kontenerów slą tam Chiny.
  • @jezry - Jak dla mnie to elblążkowo możemy przyłączyć do Niemiec. Chciałbym zrzec się obywatelstwa pisowskiego, ale w tym kraju nie wolno.
  • Pani Grlert mówiła o czym innym.
  • @Gienek - Bo to są Niemcy. .. ..
  • Pis już wybudował tanie mieszkania, które sypią się i zarastają grzybem i to w rok po oddaniu do użytku. Ludzie za tego grzyba będą płacić złodziejskie czynsze, ale co tam patola i ludzie niemyślący i tak przyklaskują pisiorom.
  • @RobertKoliński - Przestań chlać i pomyśl na trzeźwo.
  • Do "gość " rozwój umysłowy na której klasie szkoły podstawowej został u Ciebie zakończony? Porównanie portu w Elblagi do portu w Dusiburgu świadczy tylko o braku wiedzy i spranym mózgu przez TVP. Dusiburg jest portem rzecznym w najbardziej rozwiniętym przemysłowo rejonem w Niemczech! Do tego rzeką Ren wykonuje sie olbrzymia ilość transportów wodnych - porownaj z naszą Wisłą. Przez tamto miasto przebiega 6 autostrad mają kilka dużych dworców- jak na tym tle wygląda Elbląg ? W jaki sposób towary maja zostać transportowe od nas dalej w Polskę? Port w Elblągu nie ma możliwości by sie naturalnie rozwinąć bo nie ma takiego zapotrzebowania i nie bedzie. Zarządca moze sobie pier**** o tym ze ile to więcej towarów i statków obsłuży, każdy przedsiębiorca by sie cieszył jak mu Panstwo obieca że mu dofinansuja mld zł - dla niego nie wazne ile wiecej ale wazne ze bedzie wiecej $$$. Moze jeszcze port lotniczy niech wybuduja w Elblągu dla większego rozwoju regionu ? Za ye pieniądze lepsze byloby wyremontowanie gminnych dróg i mostów.
  • leśnicy mają w tym momencie nawał pracy, współczuję. ..
  • Jeszcze kopalnię soli i złota! Zróbmy z Nowakowa polską Wenecję! I będą turyści przyjeżdżać! xD
  • Wykonawca najprawdopodobniej będzie zagraniczny, teraz wystarczy wcielić w życie słowa Lineakera o piłce nożnej i po problemie :)
Reklama