Ruszył konkurs na logo Elbląga. Projekty, które muszą nawiązywać do zapisów Strategii Promocji Elbląga na lata 2012-2015, należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego do 18 maja.
Do kapituły oceniającej prace wejdą przedstawiciele wszystkich klubów Rady Miejskiej oraz Dobrego Samorządu, a także pięć osób, które profesjonalnie zajmują się marketingiem, grafiką i promocją.
Kapituła do 25 maja wybierze te prace, które będą spełniały warunki bycia marką miasta. Razem z logo proponowanym w Strategii promocji zostaną one poddane pod głosowanie mieszkańców. Głosowanie na stronie internetowej miasta potrwa do 11 czerwca.
Zasady konkursu są dostępne w regulaminie, który razem ze Strategią Promocji, jest zamieszczony na stronie internetowej miasta www.umelblag.pl
Kapituła do 25 maja wybierze te prace, które będą spełniały warunki bycia marką miasta. Razem z logo proponowanym w Strategii promocji zostaną one poddane pod głosowanie mieszkańców. Głosowanie na stronie internetowej miasta potrwa do 11 czerwca.
Zasady konkursu są dostępne w regulaminie, który razem ze Strategią Promocji, jest zamieszczony na stronie internetowej miasta www.umelblag.pl
Biuro prasowe UM w Elblągu