UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @takaprawda - wiesz jak bylo? nie ja tez nie wiem a o oponach malo wiesz skoro takie rzeczy piszesz. testowales na wlasnej skorze? opony nawet te do spalenia trzeba dobrze dobrac.
  • Nie wiem, jakim trzeba być bezguściem i biedakiem, żeby kupić takiego szrota, gdzie się nic kupy nie trzyma. Kupiłem rower za 2 tyś. zł, ile takich BMW bym za to kupił? Obstawiam, że ze 4.
  • Życie jest jedno i żeby tak nim szastać poza drogą.
  • mehanik mi powiedział rze dasie wyklepadz, a puzniej znowu bende bic rekordy
  • Nie ma co marudzić, przyjeżdżalem tamtędy najważniejsze że nikomu się nic nie stało, zanim dowalicie komuś spójrzcie na siebie jak jezdzicie bo w Elblągu 70 % to asy kierownicy
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    6
    Pawel 33333 (2017-01-02)
  • Paweł problem w tym czy idę chodnikiem, czy jadę samochodem muszę patrzeć na drogę aby jakiś idiota mnie nie zabił albo kaleką nie uczynił. Taki mamy klimat.
  • de.. w starym BMW, to musialo sie tak skonczyc. Powinni z urzedu odbierac prawo jazdy kierowcom poruszajacym sie tego typy szrotami. zazwyczaj te auta kupuje patologia jarajaca sie tylnym napedem. czesto nie potrafiaca myslec ani przewidywac pewnych zdazen. nikt normalny tym nie jezdzi. Chyba ze pasjonaci ale oni maja te autka zadbane i sprawne technicznie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    0
    turban(2017-01-02)
  • Znowu RWD, też mam RWD, Panowie (i Panie) apeluję o trochę respektu do klasycznego napędu. W nowszych BMW i Mietkach macie TCS, ESP itp. , ale to nie zwalnia z czujności, tym bardziej, że te auta zazwyczaj oferują sporo mocy. Złaszcza w zimowych warunkach nie trudno o problemy na drodze. Zachowujcie czujność, ostrożność i zimną krew, bo na marznącej mżawce żaden system elektroniczny Was nie uratuje, jeżeli decydujecie się już na auto z tylnym napędem to tym bardziej należałoby poznać właściwości jezdne uniwersalne dla tego układu, tj. jego wady i zalety w określonych warunkach. Większość osób nie ma pojęcia i stąd każdorazowe komentarze typu "de.. w BMW" itp. , wyżej wspomniane systemy mogą tylko pomóc, ale nie pełnią funkcji autopilota. Najlepiej jeżeli wyłączycie wszystkie wspomagacze (nieraz dostępna jest taka opcja), pojeździcie spokojnie, nauczycie się auta, przewidywanych bardziej lub mniej zachowań, później możecie je włączyć dla własnego komfortu, ale przede wszystkim należy zrozumieć zasady, którymi ten rodzaj napędu się rządzi. Nie piszę tu jako jakiś mentor itp. , bo sam niedawno byłem bliski wizyty w rowie z własnej głupoty, po prostu taka rada dla jednej wielkiej rodziny kierowców.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    janekfso(2017-01-03)
  • Genialny dobór ogumienia - porównując przód i tył. Strach dziecko na miasto puścić
  • Wiadomo wieśniak i jego BMW ha ha
  • jakby Pan chciał mi oddać latarkę, która pożyczyłam mu do szukania telefonu w aucie przed przyjazdem służb to proszę o kontakt.
  • Bardzo Mała Wyobraźnia
Reklama