UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Niech pomyślę, przewieźć kilka przekładni i turbin (poważnie?) do Gdańska istniejącą droga wodną i przeładować na inny statek - czy przekonać kanał za dwa miliardy złotych.. Trudny wybór faktycznie. Co nie zmienia faktu że nadal nie znam przykładu statku który by próbował tu dopłynąć
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    11
    woycek(2019-10-08)
  • Spsdaj ruski trolu do putina.
  • Woycek tak trudny wybór, bo Szkarpawa ma mosty zwodzone tor wodny ma tylko 2,5 metra a śluza ma wymiary 61x. ok 12,5 metra to nawet porządna barka z pchaczem tamtędy nie przepłynie bo sam pchacz koziorożec ma długość 21 m a ta barka co ją pcha z weglem 71 to razem jest 92 metry długości, to jak ty tam chcesz wysłać tanais nie mówiąc już o tym, że przez Szkarpawe nie przepłynie nawwt żadna porzadna barka śródlądowa nawet.
  • Woycek nie kilka turbin i przekładni tylko kilkadziesiąt, do tego dodaj inne konstrukcje stalowe, bo przez przekop będzie się płynąć szybciej, to taką kładkę na Motławę co ją w Elblągu zrobili też wieźliby drogą przez przekop, bo będzie szybciej i taniej, do tego dodaj Filtry z proxmusa na Modrzewinie no i wielkie zbiorniki na płyny i materiały sypkie produkowane w Elblągu i jest co wozić.
Reklama