UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Co Ty bredzisz... piesi tam maja dzungle. Wymuszenia aut...
  • Do jednego przejścia jest 150 m a do drugiego 200 m. Więc piesi będą mogli przechodzić w wypadku likwidacji przejścia.
  • dobrym przykładem oświetlenia przejść jest Tczew - tam nie sposób nie zauważyć kogoś - a wystarczy tylko chcieć.
  • zacofane miasto. Wypadki nikogo nie nauczyły i nikomu nie zależy na życiu pieszych. A wystarczy wreszcie w Elblągu zacząć budowę przejść dla pieszych pod jezdnią lub nad jezdnią. TU JUŻ KTOŚ O TYM PISAŁ.
  • Wtedy będą potrącenia kładki przez TIR y, które w razie zablokowanej obwodnicy są kierowane przez miasto, zresztą nie tylko podczas zablokowanej obwodnicy tamtędy się poruszają, chyba, że powstanie kładka bardzo stroma - wysoka (nie ma miejsca by była wysoka z łagodnym podjazdem/wejściem) i wtedy będzie narzekanie, że nie jest przystosowana dla niepełnosprawnych i rodziców z wózkami dziecięcymi. A znaki zakazujące jazdy autom o wysokości XY nie zdają się na nic, przykłady?? Tonaż na objeździe wylotu na Malborki - ignorowany, w Gdańsku wiadukt kolejowy na Hallera co chwilę trakcja tramwajowa zerwana i TIR zakleszczony pod wiaduktem.
  • Poraza mnie ilosc plusow pod tak kretnskim komentarzem!!! Pieszy przechodzi 75% jezdni i dostaje bum na ostatnim pasie. Ograniczone zaufanie... Pewnie jestes tym ktorzy sa zwolennikami wyprzedzania na pasach itd. w ogole nie czujac przewinienia. No i jeszcze poparcie takich komentarzy. Zgroza.
  • Co Wy pie****cie. Jak mógł jaj nie widzieć, jak się wepchała? Została potrącona na pasie w kierunku centrum, a przeszła 3/4 przejścia dla pieszych. A jeśli faktycznie jej nie widział, to na badania skierować, lekarz da odpowiednie zaświadczenie.
  • Nie robmy takich 'salomonowych" rozwiazan. Jak cos nie pasuje to zlikidowac, zaszlabanowac, wprowadzic oplate, a problem sam sie rozwiaze. Nie tedy droga, po likwidacji przejscia liczba wypadkow wzrosnie. Ludzie beda tu przechodzic " na dziko". Miasto musi wygospodarowac w koncu pieniadze na kompleksowy remont tej jednej z najwiekszych arterii w miescie. Tu musi powstac tunel!
  • narzekanie i tak się nie skończy, w przejściach podziemnych będą bezdomni, syf, smród i bród, jeśli będą kładki, to wysoko dla wózków itp. Lucie niech po prostu zaczną myśleć.
  • Póki nie rozjadą nieudacznika, który złośliwie zaprojektował to przejście i nie chce się do tego przyznać, będą tam rozjeżdżać pieszych. ale co to obchodzi betonowych urzędasów.
  • Przejście jest zaprojektowane XXXX lat temu gdzie samochodów było dużo mniej.
  • Ale czy Wy nie rozumiecie tego, że sama likwidacja przejścia nic nie pomoże, bo ludzie i tak będą mogli przejść w tym miejscu zupełnie legalnie? Wręcz przeciwnie, odniesie to zupełnie odwrotny skutek, bo kierowcy wtedy już kompletnie przestaną uważać na pieszych, którzy będą mogli przejść mimo braku pasów, bo odległość do najbliższego przejścia wynosi ponad 100 m. Trzeba zrobić przejście podziemne albo nadziemne, ale miasta nie stać na żadne z nich. Więc do tego czasu muszą być czujni wszyscy, zarówno kierowcy, jak i liberalne piesi. Chociaż ja osobiście wolę przejść te 100 m do przejścia z sygnalizacją, bo umiejętność prowadzenia samochodów i znajomość przepisów jest coraz gorsza z roku na rok.
Reklama