UWAGA!

Powstanie nowy wiadukt na Malbork. Kierowców czekają objazdy

 Elbląg, Stary wiadukt zostanie rozebrany
Stary wiadukt zostanie rozebrany (fot. AD, archiwum portEl.pl)

19,5 miliona złotych będzie kosztować budowa nowego wiaduktu, prowadzącego w kierunku Malborka. Stara konstrukcja zostanie rozebrana, kierowców czeka ponad rok objazdów. Prace mają ruszyć już w sierpniu.

Przetarg na budowę nowego wiaduktu w ciągu drogi nr 22, na wylocie z Elbląga, wygrało konsorcjum firm z Gdyni i Sopotu. - Zwycięzcę wybraliśmy wczoraj. W przetargu wystartowało 14 firm, najlepszą ofertę złożyło konsorcjum firm Vistal z Gdyni i Most z Sopotu, które zaproponowało wykonanie prac za kwotę 19,5 miliona złotych, a także udzieliło na nie 10 lat gwarancji – informuje Karol Głębocki, rzecznik prasowy olsztyńskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, która zarządza tym odcinkiem drogi nr 22.
       Umowa ze zwycięzcą przetargu ma być podpisana 4 sierpnia. Kiedy ruszą prace? - Po podpisaniu umowy wykonawca przedstawi nam dokładny harmonogram. Inwestycja ma być zakończona do listopada 2016 roku – dodaje Karol Głębocki.
       Dotychczasowy wiadukt zostanie w całości rozebrany, jego miejsce zajmie nowa konstrukcja. Na czas robót kierowców czekają objazdy. Trasa dla samochodów osobowych będzie prowadzić starą nitką drogi nr 22, obok dotychczasowego wiaduktu, przed przejazdem kolejowym ze względów bezpieczeństwa zostanie zamontowana sygnalizacja. Kierowcy ciężarówek będą kierowani z kolei na drogę nr 55.
      
RG

Najnowsze artykuły w dziale Gospodarka

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Społem POLOmarket Piotr i Paweł MarcPol Alma Stokrotka Grupa Specjał (Nasz Sklep, Delikatesy Premium) Chata Polska Topaz Czerwona Torebka LD Holding S. A. (Sieć 34,Livio, eLDe) PGS (Top Market, Minuta 8,Delicia) Małpka Express Dino Arhelan Chorten Eko Twój Market Sano Wizan Frac Sedal Słoneczko I teraz najważniejsze pytanie: Czy te wszystkie polskie sieci handlowe, nie mogłyby być liderami sprzedaży detalicznej w kraju? Pewnie mogłyby, tym bardziej że zasięg mają dość spory. Poza działaniami samych firm, nad dostarczeniem klientom produktów w najkorzystniejszych cenach, warto się zastanowić, co my, konsumenci możemy zrobić. A możemy dużo, przecież to od nas zależy, gdzie i co kupujemy. I jeśli nie ma dużej różnicy w jakości i cenie produktu, to może warto kupować produkty w polskich sklepach.
  • Coś Ci zaszkodziło na kolację, albo nawąchałeś się jakiegoś świństwa !
  • A kto im broni stać się drugą Biedronką, czy Lidlem? Skoro ode mnie zależy co i gdzie kupuję, to kupuję tam, gdzie mam bliżej i taniej. Nie będę się pchał na drugi koniec miasta, żeby kupić w jakimś sklepiku ten sam produkt za o połowę wyższą cenę.
  • W tym kraju puszcza się miliony jak papier do toalety
  • Czy takie obiekty powinno się budować na dziesięć lat? Poprzedni wytrzymał 30 i zapewne był zaliczany do najstarszych, i najbardziej zaawansowanych technologicznie na świecie. A teraz poważnie. Nad berlinką /droga Elbląg-Braniewo/ do dziś są wykorzystywane wiadukty zbudowane w początkach poprzedniego wieku. Stanowi to dobry przykład rozwoju naszej ojczyzny i doganiania państw sąsiednich.
  • Ufff. .. dobrze, że nie wygrała Eurovia, bo by do 2018 robili :)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    11
    0
    risto(2015-07-24)
  • Czy te wszystkie polskie sieci handlowe, nie mogłyby być liderami sprzedaży detalicznej w kraju? Pewnie mogłyby, tym bardziej że zasięg mają dość spory. Poza działaniami samych firm, nad dostarczeniem klientom produktów w najkorzystniejszych cenach, warto się zastanowić, co my, konsumenci możemy zrobić. A możemy dużo, przecież to od nas zależy, gdzie i co kupujemy. I jeśli nie ma dużej różnicy w jakości i cenie produktu, to może warto kupować produkty w polskich sklepach.
  • No z takimi mądrościami to my daleko nie zajedziemy. Piszą wam gdzie kupowac aby kraju nie osłabiać a wy jak teślepe barany na rzeź - do Lidla, Biedronki i kauflanda wydawac ciężko zarobione pieniądze u złodziei, którzy robia Polsce IV rozbiór.
  • dlaczego samochody ciężarowe będą jezdziły przez NDGd. czyżby mostek również nie wytrzymał takich ciężarów jak TIR. Przecież w okolicach Elbląga nic się nie robiło od lat 90 /chodzi o drogi/. Nasze wladze tylko wywalały publiczne pieniądze rozdając na prawo i lewo. Drogi w okolicach Elbląga są tragiczne. Droga tranzytowa s22 już dawno powinna być 2 pasmowa a tu się mówi o wiaduktach z lat 80.Paranoja!!!!!
  • Z wyliczeń Money. pl wynika, że gdyby wszystkie sklepy w Polsce powyżej 250 mkw. - to znaczy supermarkety, dyskonty i hipermarkety - obłożyć 20-procentowym podatkiem, tak jak polskie sklepy to do budżetu trafić może nawet 24 miliardy zł. Sama tylko sieć Biedronka, której obroty w zeszłym roku wyniosły 35,89 mld zł, musiałaby wpłacić blisko 3,6 miliarda zł.
  • Nie ma na leczenie ciężko chorych dzieci, czekających na przeszczepy ale na IN VITRO jest pełno milionów
  • Tego kraju nie osłabia akurat kilka zagranicznych sieci supermarketów, bo one są również w lepiej rozwiniętych krajach. Kraj osłabiają nieudolni politycy, którzy szastają naszymi pieniędzmi na prawo i lewo bez żadnego myślenia o konsekwencjach. To dobrze, że chcesz działać, popieram to, ale to nie jest zadanie dla nas, tylko polityków. To oni powinni utworzyć tu ulgi dla rodzimych firm, by mogły być konkurencyjne dla zagranicznych.
Reklama