UWAGA!

Potrzebna marka

 Elbląg, Potrzebna marka

- Elbląg powinien mieć produkt turystyczny, który przyciągnie rzesze turystów - uważają radni z komisji integracji europejskiej Rady Miejskiej i przedstawiciele elbląskiego rynku turystycznego.

Turystyka i promocja miasta była tematem ostatniego posiedzenia komisji. Radni wraz z przedstawicielami biur podróży i hoteli rozmawiali o tym, czy Elbląg jest miastem przyjaznym dla odwiedzających.
     Efektem spotkania jest lista postulatów, który realizacja - zdaniem jego uczestników - poprawi wizerunek Elbląga na zewnątrz. Na liście znalazła się sprawa Bulwaru Zygmunta Augusta. Radni i przedstawiciele branży uważają, że należy lepiej wykorzystać walory nadrzecznego bulwaru i zadbać o estetykę miejsca - np. zamiast namiotów powinny się tam pojawić ogródkowe kawiarnie. Wśród pomysłów jest też przystosowanie dla potrzeb turystów wieży katedry św. Mikołaja, brakuje także "sztandarowej" imprezy, która przyciągnęłaby tłumy odwiedzających z kraju i zagranicy, a na stronach internetowych miasta brakuje obszernych informacji dla turystów - w kilku językach. Uczestnicy spotkania uważają też, że potrzeba poprawy bezpieczeństwa - Straż Miejska powinna pracować dłużej, tak, aby na jej ochronę mogli liczyć turyści.
     Najważniejszy postulat dotyczy jednak tzw. markowego produktu turystycznego - czegoś, co przyciągnie turystów do naszego miasta. Wnioski z debaty trafiły do prezydenta Elbląga.
AJ

Polub portEl.pl
A moim zdaniem...

Najnowsze artykuły w dziale Wiadomości

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • "W poszukiwaniu tegoCzegoś" - odcinek n-ty (już się nie mogę doczekać następnego!)
  • gadanie radnych nie stworzy "markowego produktu turystycznego"
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    110%pewnosci(2003-10-08)
  • a gdzie jest p. Duk, teoretycznie anglista?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    zainteresowany(2003-10-08)
  • Konkrety Panowie a nie wytykanie palcem. Co sami zrobiliście skarżypytki?
  • Same slogany.Jak z książeczki o marketigu.Ble,ble marka , misja, produkt markowy... Może spróbujecie użyć szarych komórek /jesli wiecie co to jest/.
  • Szukanie czegoś co maja pod nosem,tym czymś jest Starowka .Dlaczego władze nie wezma sie za zrobienie ulic.Czyżby pieniadze na to przyznane już się rozeszły?
  • Potrzebny rozum. Precz z bełkotem.
  • TRAMWAJ ZWANY POZADANIEM. Kochani jak można szukać czegoś, co już jest i praktycznie wiadomo wszystko, co i jak robić. Skończcie ten festiwal ruchów pozornych, albo oddajcie innym pałeczkę. To już zaczyna być żenujące i irytujące - ta omnipotencja niemocy twórczej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    AborygenMiejscowy(2003-10-08)
  • Marka - mocne słowo!
  • he he pomysły prawie żywcem przepisane z mojej pracy pisemnej na zakończenie studiów wyższych :)! dziękuje za docenienie :) :D
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    świadek(2003-10-09)
  • LIKWIDACJA NAMIOTÓW?? Przepraszam, ale czy tu chodzi o jedyny namiot na bulwarze a mianowicie o "Miami"??? Przecież to było jedyne miejsce w Elblagu które przyciągało ludzi jak magnes w te wakacje!!! Czyli najlepiej zakazac rostawiania namiotów w przyszlym roku!!! - a kawiarenki i tak nie powstaną bo kto by zainwestował kupę kasy w niepewny biznes trwajacy tylko przez sezon letni??? BRAVO
  • Swiadek: nie badz zadufany. Twojej pracy /jesli takowa byla?/ nie czytal nawet promotor, a tobie sie wydaje, ze ktos sciaga, tylko nie wiadomo co od ciebie i jeszcze w ten sposob cie docenia. Kazdy sposob na dowartosciowanie sie, chocby prozne, jest dobry.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    twoj fan(2003-10-09)
Reklama