Biuro Promocji Miasta pozostaje bez szefa. Paweł Duk, który zajmował to stanowisko od stycznia br., zrezygnował z kierowania biurem na własną prośbę.
Lakonicznie wyjaśnił, że decyzję o rezygnacji podjął ze względów osobistych. Pozostanie jednak pracownikiem Biura Promocji Miasta i zajmie się m.in. tłumaczeniami publikacji promocyjnych na język angielski.
Tymczasem do Urzędu Miejskiego w Elblągu wpłynęło około 20 ofert od osób zainteresowanych pracą na stanowisku szefa Biura Promocji Miasta. Lista jest już zamknięta, a wymagania, jakie postawił prezydent były dość wysokie: kandydaci musieli znać biegle język angielski, posiadać wykształcenie wyższe i doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Mile widziane było też przedstawienie własnego programu, jak promować miasto w Polsce i zagranicą.
Tymczasem do Urzędu Miejskiego w Elblągu wpłynęło około 20 ofert od osób zainteresowanych pracą na stanowisku szefa Biura Promocji Miasta. Lista jest już zamknięta, a wymagania, jakie postawił prezydent były dość wysokie: kandydaci musieli znać biegle język angielski, posiadać wykształcenie wyższe i doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Mile widziane było też przedstawienie własnego programu, jak promować miasto w Polsce i zagranicą.
J