Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Niedziela 21-01-2018, imieniny Agnieszki, Jarosława. Dzień Babci
 

UWAGA!

Kupno produktów spożywczych online – Polacy już się go nie boją

 
Elbląg, Kupno produktów spożywczych online – Polacy już się go nie boją

 Od kliku lat znacząco zwiększa się w Polsce sprzedaż produktów spożywczych przez Internet. Polacy wybierają tę formę kupowania jedzenia głównie z powodu braku czasu i możliwości zrobienia zakupów o dowolnej godzinie bez wychodzenia z domu. Jako pierwsi zaczynają korzystać z niej ludzie młodzi, jednak z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, że niedługo dołączą do nich osoby nieco starsze.

Szybko i bez kolejki
     Polacy deklarują, że wybierają zakupy produktów spożywczych online głównie z powodu wygody, jakie daje to rozwiązanie. Zakupy można zrobić z każdego miejsca i o każdej godzinie, a także wskazać, w jaki dzień i o której chce się otrzymać dostawę produktów do domu. Dzięki takiemu rozwiązaniu młode mamy nie muszą jeździć z noworodkami po podstawowe produkty spożywcze, a osoby wracające z wakacji nie zastają w domu jedynie pustej lodówki.
     
     Zakupy online można zrobić bez pośpiechu oraz przerwać je w dowolnym momencie, zapisując koszyk zakupowy. Można robić je nie tylko z zacisza własnego mieszkania, ale także będąc poza nim – w tramwaju, autobusie, czy w poczekalni do lekarza. Aż 28 proc. kupujących produkty spożywcze deklaruje, że wykorzystuje w celu dokonania zakupów smartfony, a 26 proc. - tablety.
     

     Dla sklepów internetowych z produktami spożywczymi jest to wskazówka, że witryny powinny być przystosowane do potrzeb użytkowników urządzeń mobilnych. Doskonale wie o tym William Holeksa z agencji Internetum, który od lat działa na rynku brytyjskim, obserwując na nim podobne trendy. Digital Marketing Agency London jest w stanie pomóc w przygotowaniu odpowiedniego układu sklepu online oraz w przystosowaniu go do przeglądania na mniejszych ekranach. Dodatkowo agencja może wesprzeć w przygotowaniu ciekawego content marketingu czy w przeprowadzeniu kampanii w social media. 
     
     Wciąż z obawami
     Kupowanie jedzenia online jest wygodne, jednak wielu Polaków wciąż się go obawia i nie do końca ufa sklepom internetowym. Większość kupujących wybiera przez długi czas jedynie produkty o długim terminie przydatności do spożycia, rezygnując z zakupu warzyw, owoców, mięsa bądź pieczywa. Prawdopodobnie trend ten zmieni się dość szybko, gdyż zakupy online są tańsze niż w sklepach stacjonarnych, a jakość zamawianych produktów jest taka sama. Z pewnością do kupowania online produktów świeżych pierwsi przekonają się Polacy, którzy od dłuższego czasu zamawiają jedzenie z długim terminem przydatności do spożycia.
     

--------- Reklama ---------

.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl