Czwartek 21-02-2019, imieniny Piotra, Eleonory
 
Reklama w Elblągu
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Pilates – trening gwiazd w Promyku

Elbląg, Pilates – trening gwiazd w Promyku
Zajęcia prowadzi Alicja Minkiewicz, fot. nadesłana

Chcesz mieć figurę jak Jennifer Aniston, Cameron Diaz czy Kate Hudson? Przyjdź do Centrum Tańca „Promyk” na zajęcia pilates. Pilates to trening całego ciała, w skład którego wchodzi ponad 500 ćwiczeń inspirowanych jogą, baletem i treningiem siłowym. O skuteczności treningu świadczą piękne sylwetki gwiazd.

Istotą treningu jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. System ten jest ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała.
     - Zazwyczaj na zajęciach prowadzonych metodą Pilatesa panuje nieco inna atmosfera niż w przypadku standardowej zumby, fitballu czy cellustop – mówi instruktorka Alicja Minkiewicz - Pomieszczenie jest delikatnie oświetlone, z głośników płynie łagodna muzyka lub nie ma jej wcale, świece dodają dodatkowego klimatu. Trzeba się rozluźnić, skoncentrować na oddechu, zapomnieć o całym świecie.
     Typowy trening pilates składa się z zestawu ćwiczeń nie trwających dłużej niż 60 minut. Jedną z ogromnych zalet metody jest fakt, że nie wymaga od nas powtarzania ćwiczeń w nieskończoność – każde ćwiczenie robimy ok. 10 razy, dzięki czemu unikamy uczucia znudzenia i zmęczenia. Podczas ćwiczeń ważna jest także dbałość o poprawne oddychanie i kontrola przepony. Aby uzyskać maksymalne korzyści, należy ćwiczyć pilates minimum dwa razy w tygodniu. Pierwsze efekty pojawiają się szybciej niż w innych systemach.
     - Joseph Pilates, autor ćwiczeń twierdzi, że po 10 sesjach poczujemy różnicę, po 20 zobaczymy różnicę, a po 30 będziemy mieć całkiem nowe ciało – dodaje instruktorka.- Często spotykam się z oświadczeniem, że to lekarz wskazał pilates jako idealną metodę dla osób z bólami stawów i kręgosłupa, osób z nadwagą ograniczającą możliwość aktywnych ćwiczeń, oraz dla tych, którzy długo nie ćwiczyli.
     Technika ta jest odpowiednia dla każdego, niezależnie od wieku czy stanu zaawansowania. Podczas ćwiczeń nie wykonujemy gwałtownych ruchów i podskoków. Kolejne korzyści jakie przynosi regularne praktykowanie pilatesu to wzmocnienie mięśni głębokich kręgosłupa, miednicy i tułowia, dzięki czemu rozwija się muskulatura, jednak nie dochodzi do rozbudowania sylwetki i przerostu mięśni. Innymi słowy - ciało staje się elastyczne, wysmuklone i giętkie.
     Zajęcia pilates można znaleźć w ofercie Centrum Tańca „Promyk”. Odbywają się w każdy wtorek i czwartek o godz. 20. Karnet na 4 wejścia kosztuje 60 zł, karnet na 8 zajęć – 80 zł, wstęp na 12 zajęć kosztuje 100 złotych.
Edyta Bugowska, rzecznik CSE Światowid
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
  • Gorąco polecam ???? zajęcia prowadzone profesjonalnie, w miłej atmosferze. Idealna odskocznia od dnia codziennego oraz super samopoczucie po treningu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5 0
    pilates (2016-02-10)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

optyk Elbląg, okulista Elbląg, badanie wzroku
OKOWOKO s.c.
Okulary korekcyjne XAVIER GARCIA
okulary korekcyjne Agatha Ruiz de la Prada