UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Regionalne znaczy nasze

2020-05-11
13:00

Chętnie kupujemy produkty regionalne, bo doceniamy to co bliskie, znane i autentyczne. Po prostu - Nasze. Dziś szczególnie ważny jest jeszcze jeden aspekt takiego wyboru. Kupując to, co wytwarzane regionalnie, wspieramy lokalnych producentów i przedsiębiorców, miejsca pracy oraz zasobność polskich rodzin.

Marki regionalne są dzisiaj stałym elementem na półkach każdego sklepu. Ale produkt regionalny to nie tylko receptura. Warto mieć świadomość, co kryje się za tą regionalnością, bo dokonując wyboru takiego produktu, robimy coś więcej niż zakupy. Tak wspieramy nasz region.

 

- Wytwarzane lokalnie, z surowców dostarczanych przez miejscowych dostawców, marki regionalne będą teraz jeszcze ważniejszą siłą napędową gospodarki – przewiduje Paweł Bernatek, dyrektor Browaru w Elblągu, gdzie warzone jest piwo Specjal.

 

Regionalne piwo z Elbląga sprzedawane jest na terenie trzech województw: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego i warmińsko-mazurskiego. Odkąd pierwszy Specjal wyjechał z elbląskiego browaru, marka stała się symbolem miasta i piwnym smakiem Północy Polski.

 

Tak wspieramy nasz region

Do warzenia Specjala browarnicy z Elbląga używają słodu z jęczmienia z regionalnych upraw z terenów trzech województw rodzimego rynku marki. Słód ten powstaje w słodowni w Gdańsku i stamtąd trafia do Browaru w Elblągu. Nie tylko piwo, ale również etykiety drukowane są w Elblągu, a puszka powstaje w Bydgoszczy. Dostawcy z Elbląga, Gdańska i Bydgoszczy to jedni z najważniejszych partnerów Browaru.

 

Specjal jest przykładem marki, która dumę z lokalnych korzeni potwierdza w działaniach dla rodzimego regionu. - Prócz współpracy browaru z miejscowymi dostawcami i producentami, marka od lat towarzyszy działaniom kierowanym do lokalnych społeczności, jest sponsorem klubów sportowych i ważnych wydarzeń na północy kraju – zaznacza Barbara Rychel, zarządzająca marketingiem marki Specjal. Prowadzimy też inne działania wokół marki, by była ona stale atrakcyjna dla konsumentów.

 

Oryginalny smak w nowoczesnym opakowaniu

 

Wiosną zmieniły się opakowania Specjala. Nowa butelka ma unikalny kształt i charakterystyczny grawerunek na szkle, a nowoczesna grafika jeszcze mocniej podkreśla związki z regionem. Do historycznych tradycji browarniczych Elbląga nawiązują umieszczona na froncie opakowania rycina Browaru, sygnatura tamtejszych piwowarów oraz herb miasta. Silne więzi marki z miejscem jej pochodzenia podkreślają nowe ikony, które znalazły się na kontr-etykiecie butelki i puszce.

 

- Dzięki nim konsument będzie wiedział, jakie składniki piwa pochodzą z regionu. Jesteśmy dumni z tego, że, kiedy jest taka możliwość, wybieramy regionalne surowce i dostawców - mówi Barbara Rychel.

Za nową szatę graficzną odpowiada Wilk Studio. - Zaprojektowanie etykiety powierzyliśmy koledze z zespołu, w którym naprawdę bije serce marki, czyli Elbląg. I dziś jesteśmy dumni z tego, co powstało – mówi Marek Repetowski, Art Director Wilk Studio.

 

Na opakowaniach wciąż dominują czerń i złoto, kolory charakterystyczne dla marki. Niezmienne jest też samo piwo Specjal. Lager o bogatym smaku szlachetnym smaku i wyraźnie zaznaczonej goryczce.

 

Regionalny produkt to lokalna produkcja, miejscowi dostawcy, regionalna sprzedaż głównie w tradycyjnych sklepach; to rynek pracy i wreszcie lokalne podatki. Cały łańcuch powiązań gospodarczych, które wpływają na byt setek osób i ich rodzin. Ważne, żeby szczególnie dziś jako konsumenci mieli tego świadomość. Wybierając marki regionalne, wspieramy rozwój naszego regionu – podsumowuje dyrektor elbląskiego Browaru.

 

---- artykuł promocyjny ---

.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl