Sobota 23-06-2018, imieniny Wandy, Zenona. Dzień Ojca
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Sport

Gospodarka

Na osiedlu

Społeczeństwo

Na uczelniach

Kultura

Zbrodnia i kara

Dawny Elbląg

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Prasówka

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Na skraju świata Na skraju świata

Elbląg. Same Plusy

 
Elbląg, Elbląg. Same Plusy
Rek

Ogłoszenie nowego konkursu na logo miasta – wobec powszechnej krytyki poprzedniej propozycji – było dobrym posunięciem, jednak konkurs określał tak zaporowe warunki, że „niedzielny” grafik nie mógł im sprostać. A szkoda...

Założenia strategii promocyjnej naszego miasta spotkały się z niezadowoleniem elblążan. Niechęć do nowego, „zakręconego” znaku graficznego jest zupełnie uzasadniona – cytrusowa spirala w żaden sposób nie nawiązuje do tożsamości miasta – choćby nawet do naszego herbu, tak lubianego i powszechnie uważanego za jeden z najpiękniejszych.
     Kolejny raz komunikacja władzy samorządowej z mieszkańcami stanęła pod znakiem zapytania. W tej sytuacji ogłoszenie nowego konkursu było dobrym posunięciem, jednak konkurs określał tak zaporowe warunki, że „niedzielny” grafik nie mógł im sprostać. A szkoda.
     Żałujemy, że konkurs nie został tak zorganizowany, aby uwolnił energię i twórczość mieszkańców Elbląga. Ich szkice i pomysły również mogłyby być oceniane, a co lepsze i ciekawsze przelewane na ekran rękami grafików wynajętych przez UM. Byłby to mały krok dla organizatora, ale wielki dla elbląskiej społeczności. Niemniej jednak życzymy władzy, aby wygrany projekt był ciepło przyjęty.
     Jeszcze zanim poznaliśmy treść wspominanej strategii promocyjnej, w środowisku EKO pojawiła się nasza propozycja logotypu Elbląga. Jak się okazało, hasło „Elbląg. Same plusy” wpisało się w założenia tego kosztownego dokumentu. Dwa znaki plus w sposób luźny i nowoczesny naśladują krzyże maltańskie z naszego herbu. Te „same plusy” Elbląga to nie tylko życzenie, ale również ocena aktualna. Nie musimy chyba tego udowadniać. „Elbląg. Same plusy” to wizja korzystnej (plusowej!) przyszłości miasta.
     

Elbląski Komitet Obywatelski
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Serwis i oryginalne części Volkswagen
Pomoc w przypadku szkody komunikacyjnej
Serwis i oryginalne części Audi
Samochody używane HADM Gramatowski