Zapraszamy do zamieszczania wypowiedzi na temat tego, co lub kto nas w Elblągu cieszy, denerwuje, przeszkadza, zaskakuje, wkurza, irytuje, zachwyca, dołuje, oburza, frustruje. Komunikacja, służba zdrowia, administracja, policja, służby miejskie, telekomunikacja, media, ośrodki kultury, poczta, miejscy architekci i budowniczowie czekają na Twoją konstruktywną krytykę, genialne pomysły i niezastąpione rady. Gwarantujemy, że nikt Cię nie wysłucha, ale będziesz mógł zasnąć w poczuciu, że nie przepuściłeś okazji żeby spróbować naprawić świat, a przynajmniej tę jego cząstkę, w której na co dzień mieszkamy. Pamiętaj jednak, że wchodzisz na HP na własne ryzyko. Przed zamieszczeniem swojego wpisu zapoznaj się z treścią innych wypowiedzi i oceń, czy jesteś wystarczająco twardy/a żeby wytrzymać ewentualne ataki internetowych frustratów lub nawet rzeczową krytykę.
Zgłoś do moderacji
Czy na pewno chcesz zgłosić do moderacji ten wpis?

Re: Skrzynki korespondencyjne na dokumenty w instytucjach państwowych
Wysłane przez: yoe
Data: 2020-04-06 13:46
mat Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> dobra myśl, a ostatnimi laty to w urzędzie pracy
> panie nic nie robiły, nudziły się totalnie (przez
> niskie bezrobocie)

Nie mnie tam oceniać czy maja coś do roboty czy tez nie. Skoro jest małe bezrobocie to należało się cieszyć choc dziś myślę, że za jakiś czas będzie ogromne, eksperci twierdza ze ok. 10%

Nie szeregowi pracownicy są odpowiedzialni za decyzję takich instytucji, ale pracując tam również powinny reagować, sygnalizować przełożonym że coś jest "niedociągnięte". Nie wierzę, że przy takim zespole jaki jest zatrudniony w PUP nikt nie zwrócił na to uwagi. Przełożeni zapewne mają teraz w dobie zbliżającej się recesji i nacisków z góry sporo na "łbie" więc może z pośpiechu i zmęczenia ktoś podjął taką nietrafioną decyzję.
Trzeba "dziurę załatać" i po sprawie, dlatego sygnalizuję przede wszystkim jak pisałem wyżej to dla naszego bezpieczeństwa danych osobowych.



This forum powered by Phorum.