Miasto chce promować plac z grą planszową umieszczoną na bruku, interaktywną tablicą informującą o historii Elbląga, ale przede wszystkim z fontanną, której pokazy już gromadzą rzesze mieszkańców i turystów. Chce również zachęcić do wdrapania się na 97-metrową wieżę katedralną, z której zimową porą będzie można podziwiać panoramę okolicy. Jak? Magnesami, pocztówkami i filmem.
Miasto ogłosiło przetarg na promocję projektu pn. Rewitalizacja wieży katedry św. Mikołaja w Elblągu oraz terenu pomiędzy katedrą a ulicami: Mostową Wodną i Rybacką. Plac z fontanną i grą planszową na bruku już działa i cieszy mieszkańców oraz turystów. Wieża katedralna jest aktualnie w remoncie, który ma potrwać do końca listopada. Zimową porą będzie można wejść na taras widokowy, by przez lunety obserwować Elbląg i okolicę. Przez 5 lat wstęp na wieżę będzie bezpłatny.
Oferta przetargowa obejmuje m.in. opracowanie logo, dwumiesięczną kampanię na internetowym serwisie społecznościowym, wykonanie 200 sztuk magnesów na lodówkę, a także 200 sztuk pocztówek, organizację spotkania i przygotowanie 2,5-minutowego filmu prezentujących wieżę katedralną oraz widok obiektów, które można dostrzec z wieży: zamek w Malborku, Krynica Morska, Wysoczyzna Elbląska, wiatraki w Sztumie, Jezioro Druzno.
Przetarg zostanie rozstrzygnięty 4 sierpnia.
Oferta przetargowa obejmuje m.in. opracowanie logo, dwumiesięczną kampanię na internetowym serwisie społecznościowym, wykonanie 200 sztuk magnesów na lodówkę, a także 200 sztuk pocztówek, organizację spotkania i przygotowanie 2,5-minutowego filmu prezentujących wieżę katedralną oraz widok obiektów, które można dostrzec z wieży: zamek w Malborku, Krynica Morska, Wysoczyzna Elbląska, wiatraki w Sztumie, Jezioro Druzno.
Przetarg zostanie rozstrzygnięty 4 sierpnia.
A