UWAGA!

Czat z Tadeuszem Kaszczycem

 Elbląg, Tadeusz Kaszczyc w czatowni portElu
Tadeusz Kaszczyc w czatowni portElu

Gościem ostatniego chatu na "portElu" był Tadeusz Kaszczyc, dyrektor Regionu Elbląg Telefonii Lokalnej Dialog. Poniżej prezentujemy skrócony zapis tego spotkania.

Tadeusz Kaszczyc: Witam serdecznie chatujących. Cumy rzucić!. Żagle staw!. Ruszajmy...
     Toudik: Jak wyglądają przyszłościowe plany Telefonii Lokalnej w Elblągu?
     
     TK: Kontynuujemy inwestycje. Sieć powinna objąć całe miasto. W przyszłym roku, przewidujemy kontynuację i nowe budowy w innych miastach regionu: Kwidzynie, Malborku, Ornecie itd.
     
     MojeLiceum: Czy pana firma ma propozycje dla szkół dotyczącą Internetu i czy jest to propozycja konkurencyjna dla TP S.A.?
     TK: Nie oferujemy specjalnego pakietu dla szkół. Wszystkie usługi internetowe, planowane do wdrożenia w najbliższym czasie, są dostępne dla ogółu chętnych. Szczegółowe warunki świadczenia usług można uzgodnić z naszym działem handlowym. Telefon kontaktowy w Elblągu to 642 26 00.
     
     Toudik: Kto wymyślił uruchamianie łącza ISDN (w umowie na formularzu) poprzez łącze analogowe i dodawanie usługi ISDN? Łącze ISDN nie jest przecież usługą.
     TK: Dryfujesz. Skonkretyzuj.
     
     Toudik: Ostatnio miałem sytuacje, że zakładałem łącze ISDN, ale w momencie fizycznej instalacji panowie chcieli założyć dwa łącza analogowe i ISDN. W cenniku jest coś takiego jak instalacja łącza i przejście na ISDN. Dlaczego nie ma wydzielonych kosztów na instalacje każdego łącza oddzielnie?
     TK: Wypada Cię tylko za ten incydent przeprosić. Wygląda to na ewidentny błąd naszego przedstawiciela.
     
     Micro: Jakiś czas temu mojej teściowej proponowano instalacje telefonu Dialogu przy ulicy Teatralnej. Kiedy się zdecydowała okazało się, że nie ma już takiej możliwości. O ile wiem TP SA nie robi takich problemów.
     TK: Niestety sieć nie jest zaprojektowana na 100 proc. potencjalnego rynku., Zbyt długie wahania w podjęciu decyzji o skorzystaniu z usług Dialogu mogą się skończyć przytoczonym finałem.
     
     MojeLiceum: Organizujemy obóz dla 50 dzieci powodzian z Makowa Mazowieckiego i Gródka nad Dunajcem. Czy możemy liczyć na waszą pomoc? Z kim możemy się skontaktować? Obóz będzie od 20 -30 Sierpnia w Piaskach koło Krynicy Morskiej. Każda forma pomocy jest dla nas cenna, nawet ta najmniejsza.
     TK: Przekazaliśmy już pomoc finansową na rzecz powodzian.
     
     MojeLiceum: Dziękujemy.
     
     Toudik: Jaki ma pan wpływ na działalność obsługi TeleCentrum i ich kulturę obsługi klienta. Już spotkałem się po drugiej strunie słuchawki ze stwierdzeniem: "Wy tak wszyscy mówicie". Czy to jest pomoc czy prywatny komentarz?
     TK: Mam możliwość przekazywania informacji krytycznych o działalności TeleCentrum.
     
     Micro: I co w końcu z informacją o numerach abonentów Dialogu pod 913.
     TK: Osiągnęliśmy masę krytyczną. W minionym tygodniu przekazano do TP SA bazę danych numerowych. Trwają prace wdrożeniowe. Optymistycznie zakładamy termin uruchomienia usługi na koniec sierpnia.
     
     Andrzej: Ja jestem zadowolony z pracy TeleCentrum i nie widzę powodu, aby na obsługę narzekać. Czepiacie się drobiazgów i nie widzicie całokształtu jej działalności.
     
     atman: Czy przewidywane są zmiany abonamentu telefonii lokalnej Dialog.
     TK: Zgłaszam brak wiedzy na temat zmian abonamentu w dającym się przewidzieć terminie.
     
     Andrzej: Czy możemy liczyć na to, że informacja o numerach telefonicznych zostanie z TP SA połączona?
     TK: TP SA pod 913 będzie udzielała informacji o numerach naszych abonentów.
     
     Korek: Podobno jest problem z międzymiastowymi dla Dialogu?
     Andrzej: Ja dzwonię i nie mam problemów.
     
     zet: Kiedy łącza ISDN będą znowu osiągalne.
     TK: Są osiągalne. W czym problem?
     
     zet: Podobno na czas nieokreślony wstrzymano instalację nowych przyłączy abonenckich.
     TK: Podaj, gdzie. Konkretnie.
     
     Dragon: PWSZ otwiera od tego roku kierunek informatyczny. Dialog jako rozwijająca się firma teleinformatyczna potrzebować będzie kadry informatycznej. Czy nawiąże pan współpracę z uczelnią. Jeśli tak to w jakiej formie?
     TK: Już nawiązaliśmy współpracę.
     
     Dragon: Na czym polega ta współpraca? Sponsoring!?
     TK: Są to różne formy współpracy. To też.
     
     MojeLiceum: Co uważa Pan za sukces Elbląskiego oddziału?
     TK: Świetny zespół współpracowników. 24 tysiące aktywnych linii abonenckich po dwóch latach działalności.
     
     MojeLiceum: Z jakimi problemami się Pan spotyka?
     TK: Rzeczywistość nie szczędzi mi niczego, co typowe i nietypowe. Samo życie. Wróćmy do meritum.
     
     Radek666: Czy Dialog przygotowuje jakieś nowości dla internautów?
     TK: Owszem przygotowuje. Na przykład od września dwie nowe usługi.
     
     Andrzej: Ilu pracowników elbląskiego Dialogu studiuje. Czy pracując można u was studiować?
     TK: Kilku. Można.
     
     MojeLiceum: Jaki osiągnęliście zysk w zeszłym roku? Czy wasza działalność jest dochodowa?
     TK: Jesteśmy na dorobku. Nie jest źle.
     
     Batman: Jakiej produkcji są wasze budki telefoniczne. Moi znajomi z Niemiec śmiali się, kiedy zobaczyli te niebieskie włoskie Tepsy.
     TK: Mamy budki tego samego producenta. Wybór wzoru to rzecz gustu. Jak widać.
     
     EBstart: Czy zamierzacie wesprzeć elbląski sport? We Wrocławiu wzięliście koszykówkę na garnuszek.
     TK: A my nie mamy garnuszka.
     
     Dragon: TP SA ma zamiar wprowadzić (nie wiadomo tylko kiedy w Elblągu) usługę o nazwie infostrada. Czy Dialog szykuje coś podobnego? Czy Dialog obok linii telefonicznych ma zamiar w przyszłości oferować inne usługi. Na przykład telewizję kablową (łącza są do tego technicznie przygotowane).
     
     TK: Nie przewidujemy działalności programowej TV. Medium transmisyjne może być jednak udostępniane operatorom.
     
     coca cola: Co z cenami za łącza dzierżawione. Czy będzie taniej niż w TP SA?
     TK: Będzie super jakość. Cena adekwatna do wspomnianej jakości.
     
     Moje Liceum: Jakie kursy prowadzi Dialog? Czy zajmuje się również edukacją?
     TK: Edukujemy permanentnie naszych pracowników. Taka branża. Nie stać nas na utratę dystansu do najlepszych.
     
     atman: Czy nie boi się Pan o przyszłość firmy zważywszy na jej ogromne zadłużenie. Kiedy wyjdziecie na prostą?
     TK: Firma jest na prostej. Ma się zupełnie dobrze.
     
     coca cola: Czy Dialog planuje coś zrobić z cenami za połączenia międzystrefowe i międzynarodowe. Na dzień dzisiejszy są strasznie drogie. Mogę dodać jeszcze sieci komórkowe.
     TK: Na finiszu są umowy z NOM i Netią - nowymi operatorami w połączeniach międzymiastowych.
     
     Andrzej: To następna fantastyczna wiadomość. Kiedy się można spodziewać podpisania umów?
     TK: W sierpniu. NOM ma już punkt styku z naszą siecią, Netia musi jeszcze popracować.
     
     Andrzej: Co to oznacza? Co przyniosą te umowy? Czego dotyczą?
     TK: Świadczenia usług przez tych operatorów dla abonentów Dialogu, aby nie byli skazani na 1033.
     
     Dragon: Dlaczego w dialogowskiej usłudze centrex jest możliwe połączenie nie dłuższe niż 8 godzin na dobę. Czy to forma ochrony przed internet prowiderami?
     TK: Taka technologia.
     
     Dragon: Dziwna ta technologia. Skoro jest lepsza niż TP SA. A jednak w TP SA można w centreksie wisieć 24 godziny na dobę.
     TK: To wiś. Też dobra pozycja.
     
     Krokodyl: Czy Dialog planuje wprowadzić konkurencyjną usługę do SDI TP SA.
     TK: Już jest.
     
     Krokodyl: Jaka to usługa?
     TK: CDI
     
     Krokodyl: CDI niestety nie ma stałego adresu IP.
     TK: Nie ma. Przewidujemy że będzie on dostępny w ramach nowych usług.
     
     Krokodyl: A kiedy i jakie będą ceny na te usługi?
     TK: Najbliższe newsy we wrześniu.
     
     TK: Nasz czas się kończy. Serdecznie dziękuję i tym cierpliwym i tym, których zanudziliśmy na amen. Było interesująco i sympatycznie. Zapraszamy na stronę www.dialogok.pl oraz www.dialog.net.pl, a także do TeleCentrum i Biura Obsługi Klienta.
     
Redakcja

Najnowsze artykuły w dziale Czat

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Moim zdaniem jakoś moło profesjonalne odpowiedzi. No może trema ;-)
  • UOP: Lapidarność wypowiedzi narzuca zarówno sama formuła redakcyjna chata, jak też limitowany czas i liczba korespondentów oczekujących jednocześnie odpowiedź. Zamieszczony obok skrót chata jeszcze tę lapidarność pogłębił. Proszę o propozycję dotyczącą problematyki, którą chciałby Pan głębiej podrążyć oraz, jeśli to możliwe, proszę o e-mail. Odpowiem na pewno, na tyle wyczerpująco na ile to możliwe. Pełną swobodę wypowiedzi ogranicza, niestety, szereg przyczyn obiektywnej natury, np.: zasady ochrony tajemnicy handlowej uniemożliwiają prezentację szczegółowych informacji o nowych usługach przed oficjalną inauguracją oferty. Pozdrawiam :)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Tadeusz Kaszczyc(2001-08-14)
  • Miejscami odpowiedzi Pana Kaszczyca wyglądają tak , jakby ze stołka dyrektorskiego olewał nas , klientów sieci... Odpowiedzi w stylu "to wiś" "a my nie mamy garnuszka" nie przystoją na stanowisku , oj nie przystoją....Poza tym zwracając się do kogoś per Pan nie chciałbym usłyszeć odpowiedzi per Ty...razem nie bawiliśmy sie w piaskownicy
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Johny Bravo(2001-08-15)
  • ...ale i tak Pana i Was lubie bo usługi macie super , a TfuPSA w/g mnie dostaje w tyłek. Tylko ten stały adres IP by sie przydał... Pozdrawiam Serdecznie Johny Bravo from Cartoon Network
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Johny Bravo(2001-08-15)
  • MojeLiceum: ale szybko mnożą ci się te dzieci. Dopiero było 20, a już jest 50. Z tego co wiem, to przyjedzie 30.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Lucjusz(2001-08-15)
  • To dialog, ale w jedną stronę. Masz rację, Johny. Może zbyt długo się zastanawiałem i teraz już nie mogę skorzystać z oferty firmy pana Kaszczyca, ale po tym, co przeczytałem, nie żałuję. Jest takie przysłowie o tym z kim zgubić i z kim znaleźć.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Mariusz(2001-08-15)
  • Johny Bravo: A mi bardzo podobała się swoboda wypoweidzi TK. Jeśli chcesz oficjalnie z nim pogadać, to umów się na spotkanko. Myślę, że ten luzik mocno pozytywnie wpłynął na wizerunek TK w chacie - warte podkreślić PRZECIEŻ TO CHAT - mało nazwisk, a raczej nicki - czemu więc miało być tak oficjalnie? Czy Dyrektor TPSA (y) też tak nieźle chatuje? Pozdrawiam
  • Pan Tadeusz Kaszczyc nie występował pod żadnym nickiem , a chat miał charakter oficjalny... Ale spoko , osobie oficjalnej także przyda się trochę luziku nawet dla wytchnienia. I dobrze że ja nie "wisze" na łączach TePy , bo bym tu nie pogadał Pozdrawiam
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Johny Bravo(2001-08-15)
  • Johny: Luzzziiikkkk :))) Mam pytanko do Ciebie, o przepraszam Pana. Czy czaty i zasady na nich panujace sa Panu w ogole znane? To, ze byl to czat z dyrektorem nie znaczy, ze ma byc sztywniacko i powaznie. To bardzo pozytywne zjawisko, ze taki czlowiek potrafi w taki sposob swobodnie wypowiadac sie na czacie. Nie uwaza Pan? A wypowiedzi w stylu "wis" itp. byly niesamowitym sposobem na rozladowanie atmosfery. Moim zdaniem oczywiscie. Proponuje Panu poczatowac troszeczke z ludzmi i nabyc "czaterskiej" swobody. Osobiscie czat z p.Kaszczycem bardzo mi sie podobal i nie mam mu nic do zarzucenia. Pozdrawiam :)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Gacek...ten prawdziwy(2001-08-16)
  • Johny Bravo: Cenię sobie to pokłosie chata, a zwłaszcza krytyczne opinie. Dziękuję zatem za Pana opinię, chociaż, nie ukrywam, zabolało posądzenie o zarozumialstwo i niegrzeczne "tykanie" interlokutorów. Myślę, że jeśli prześledzi Pan ponownie skrót chata to zauważy Pan, że tę bezpośrednią formę stosowałem w odpowiedziach na pytania adresowane bezosobowo. Nawiasem mówiąc w pełni akceptuję typowy dla chata styl bezposredniego zwracania się do korespondentów i sam też nie poczułbym się urażony takim traktowaniem. Natomiast co do sformułowań, które rzekomo "nie przystoją..." Otóż w przypadkach niektórych pytań, powtarzanych dość natarczywie i zapewne w przekonaniu, że w ten sposób można wyegzekwować założoną z góry odpowiedź bądź deklarację, tylko taka żartobliwa obcesowość, którą Pan krytykuje, okazała się na tyle skuteczna, że umożliwiła respektowanie prawa także innych uczestników chata do uzyskania odpowiedzi. Zgadzam się też, w tej kwestii, z Dino :) i Gackiem :). Absolutnie nie odpowiada mi wizerunek Kaszczyca, jako nadętego funkcjonariusza, stosującego na chacie frazeologię biurokratycznych lub dyplomatycznych tekstów. Dzięki serdeczne za wielkoduszną opinię o dobrej jakości usług Dialogu! :):):) To nagroda za wysiłek moich współpracowników. Pozdrawiam ciepło
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Tadeusz Kaszczyc(2001-08-16)
  • Johny Bravo: Umknęło mi "szczypanko" w sprawie stałego IP. Spieszę zatem uzupełnić. Od września udostępniamy usługi łączy stałych: Dialnet S 128 (128 kbps) oraz Dialnet S 2000 (2 Mbps). To usługi o bardzo wysokiej jakości, niestety dość kosztowne, zatem nie na przeciętną kieszeń. Przewidywana jest zatem także znacznie tańsza usługa Dialnet router 128, na łączu ISDN, ze stałym adresem IP. Szczegóły, w miarę udostępniania usług, będą do uzyskania pod adresem www.dialogok.pl. Zapraszam do odwiedzin.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Tadeusz Kaszczyc(2001-08-16)
  • Mariusz: Przykro mi, że Pana zawiodłem. Tak emocjonalna reakcja Pana pozostawia jednak szansę, że może uda się w przyszłości coś razem znaleźć :) Miłego dnia życzę
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Tadeusz Kaszczyc(2001-08-16)
Reklama