UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Z obrzydzeniem ale trzeba głosować na PIS, bo tylko oni dają jakąś nadzieję na przekop. PO i SLD nie wybudują przekopu przez 100 następnych lat.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    11
    2
    uhfgs(2014-07-25)
  • PO nie rozpoczęła realizacji przekopu przez 7 lat. Teraz zacznie z powodu zbliżających się wyborów i strat w sondażach ?. Oszustom dziękujemy !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    1
    Arczibar100(2014-07-25)
  • Platforma to szambo i wodorosty. zbliżaja sie wybory i ????? no właśnie kanał potrzebny ale ????? ja idiotą nie jestem za to platforma obywatelska gra przekopem
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    bugi54(2014-07-26)
  • Jedyna szansa na przekop PIS głupole ale zrobią swoje dać im szansę wtedy miasto ożyje bo platfusy chcą chodowac wilki Kaczor kurdupel ale jak chce potrafi dużo zrobić i myślę że da radę to nasza szaqnsa
  • Kopać brać się za szpadle i kopać, jak wykopiecie to zagłosuje
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    1
    niedowiarek(2014-07-26)
  • Daleka droga to nie do przekopu tylko do waszego koryta
  • po tym jak Stalin rozmyślnie zaanektował Königsberg, przekop dla Elbląga to jak druga szansa na nowe życie. .. ..
  • głupoty piszesz
  • Do uhfgs. Obrzydliwy to ty jestes od urodzenia.
  • Posiedzieli, pogadali, nażarli się za nasze podatki i d-pa. Ci co opracowali ekspertyzy też się obłowili. To jest właśnie POLSKA!!!
  • Zalew zamarza, Elbląg to nie Hamburg, co najwyżej skonsumuje wschodni węgiel, po 2018 roku do Obwodu materiały budowlane nie popłyną
  • Po co przekop? Nie da się pływać po rzekach, 17 lat budowy stopnia wodnego Malczyce, 20 lat budowy stopnia wodnego i zbiornika w Świnnej Porębie, specjalistyczne statki do obsługi szlaków wodnych Wielkich Jezior Mazurskich o zanurzeniu ZALEDWIE 80 cm trzeba było przewieźć lądem na przyczepach niskopodwoziowych, bo Odra, Wisła, Narew, Pisa - są ZA PŁYTKIE!. Porty morskie nie mogą funkcjonować bez zaplecza. Dodatkowo, modernizacja i rozbudowa portowej infrastruktury kolejowej też jest konieczna, jeśli poważnie traktować plany zwiększenia przeładunków w elbląskim porcie. Ja upatruję szansę elbląskiego portu w rozwoju transportu intermodalnego - przeładunek kontenerów bezpośrednio ze statków na towarowce śródlądowe w Gdyni i Gdańsku, transport Szkarpawą do Elbląga i tu dalsza ekspedycja drogami lądowymi. Transport lądowy do i z portów Trójmiasta obecnie jest na granicy swoich możliwości. Oczywiście są planowane inwestycje, ale to potrwa.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    upierdliwiec_z_budżetówki(2014-07-28)
Reklama