UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Sceptyk to co napisałeś to wszystko racja, ale co z tego że widzimy tą słoninolandię, tą bandę urzędasów. Tu nawet policja nie karze zarządu dróg za potworne dziury na ul. Mazurskiej, tylko wystawia radar przy HBC i kasuje za przekroczenie prędkości /jest znak wyboje no i 30km/. To miasto durniów.
  • Wowka Panowie tutaj możecie wydać upust swojego nie zadowolenia i wpisując w wyszukiwarkę Słonina Henryk i …..wystawić im ocenę raz dziennie wraz z komentarzem to wszystko anonimowo… www.dobrzypolitycy.pl
  • Ja nie złożyłbym dużej winy na obecnego prezydenta. To by była łatwizna. Przecież nie miał i nadal nie ma konkurenta. Mieszkańcy wybrali takiego jakiego chceli. Słusznie obawiającego spotkań z potencjalnymi inwestorami. Bo zaraz zarzucono by mu, że zjadł obiad za darmo, albo za pieniądze podatników. No i na pewno wziął łapówkę. Miasto nie ma programu dla inwestorów. Nawet tradycyjne elbląskie firmy (Alstom, Browar) wyniosły się poza Elbląg. Zostały oddziały i oddzialiki nie mogace nawet angażować się w życie miasta. Zresztą Słonina przeprowadził jedyne sensowne przedsięwzięcie jakim jest nowy wjazd do Elbląga. Nie mam recepty co robić, ale co gorzej nie ma jej żaden polityk. Bo jedyny słyszalny głos Kozłowskiego, to wyłącznie chciejstwo. Zresztą jedyna władza pochodząca z jego środowiska, też może być przedstawiana jako pomnik głupoty. Rzeczywistą winą obecnego Prezydenta, jest traktowanie jedynie podlegających mu firm za miejskie. A prawdziwe życie miasta tworzą firmy nie związane bezpośrednio z zaspakajaniem potrzeb w oparciu o podatki. I trzeba stworzyć rzeczywiście przychylną atmosferę dla nich. Oglądając Modrzewinę, miałem taką refleksję. Jeżeli nie można było 2-3 lata temu sprzedać tych terenów, to trzeba było chociaż wziąć łapówki za obietnice sprzedaży. Zwiększyło by to szanse sprzedaży dziś. Jak ktoś zainwestował by w łapówki, to łatwiej by mu przyszła decyzja o zakupie w dniui dzisiejszym. A tak to oglądając pola i błota, przyjdzie tylko płakać nad elblaską głupotą.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    sceptyk(2009-02-01)
  • Sceptyk, przecież ten wjazd do Elbląga to przywlaszczona zasługa Sloniny, przecież to wynikło z budowy S 7,będzie węzeł Raczki też w ramach budowy drog szybkiego ruchu, miasto a i owszem chciało odbudowy Berlinki, ale co z tego, przecież ważniejsze byłoby budowanie S 22 do A 1,tak by dojazd do przyszłej i budowanej autostrady był szybki z pominięciem Jegłownika i Malborka.
  • Trochę się wkurzyłem, szczególnie przez tą S 22,tzw Berlinkę, przed rozpoczeciem jej odbudowy czytałem o programie tej inwstycji; i tak, w jej ramach była naprawa dróg od Berliki do Fromborka, Młynar, Pasłęka, Ornety. Proszę spróbowć od S22 dojechać do Młynar, dziury, wąsko, dziury, krzaki w zarastajacych rowach to wszystko nie było naprawiane przez 20 lat. W tym aspekcie ta droga to zmarnowane pieniądze. Można było wylać porządny asfalt, wykosić krzaki, pomalować i naprawić wiadukty i byłoby to samo co jest obecnie, a mosty dla ruchu do trójkąta BERMUDZKIEGO, przepraszam zadupia Kaliningradzkiego, a na cholerę to nam, przecież tam są tylko czołgi i rakiety. W razie nie daj Boże jakiegoś konfliktu ruskie w Elblągu bedą w 15 minut.
  • tytuł powinien brzmieć " ostróda inwestuje w siebie i w d>>ie ma elblążkowo"
  • Zasługą Prezydenta nie jest wjazd od strony Warszawy, tylko od Gdańska. A berlinka jest kolejnym przykładem głupoty. Obwodnica owszem przydatna dla transportu Gdańsk-Warszawa. Ale bezsens trasy do granicy. Przecież i tak tam na godzinę przejedzie kilka samochodów zgodnie z kaprysem służb granicznych. A ilość dostosowaną do ich kaprysów jest w stanie przepuścić utwardzona droga polna. Wystarczy policzyć ile samochodów tą nowoczesną i bajecznie drogą trasą obecnie jeździ.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    sceptyk(2009-02-01)
  • Sceptyk fajnie piszesz, powiem jeszcze co ja o tym Elblągu myślę. Po pierwsze przekop jest nam potrzebny nie ze względu na port, port to przy okazji, nam jest potrzebny ruch promowy z nastawieniem na turystykę i ożywienie zalewu. Jasne, że powstałby port, ale dopiero połączenie tych dwóch funkcji przekopu ma sens. Jest tylko jeden problem, otóż gdyby ten przekop promowali włodarze z Ostródy to już dawno by istniał. Tam rządzą ludzie o nowoczesnym sposobie myślenia, a w Elblągu 70 letni dziadek Słonina. Elbląg chce w perspektywie kilkuletniej kupić jeden statek dla obsługi kanału i wiadomo, że na chceniu się skończy, natomiast Ostróda po prostu nie gada, tylko te statki kupuje. Widzisz różnicę ? Ani portu, ani ruchu turystycznego nie załatwią obecnie i podejrzewam w najbliższej przyszłości rządzący tym miastem, to są obiboki, taki partyjny beton, a nadrzednym ich celem jest utrzymanie stołków, dla tego celu mają dobrą służbę dezinformacyjną i propagandową. Jeszcze jedno, też dla zobrazowania pewnych zjawisk : jezioro Drużno, przed wojną pełne kajaków, jachtów, było też kilka plaż - Niemcy to jezioro po prostu oczvszczali. Po wojnie elementem decydujacym było zaprzestanie tego oczyszczania i dodatkowo nawożenie pól ogromną ilością nawozów, które wpływały do Drużna. W 1964 r. ogłoszono jezioro rezerwatem i przeznaczono dla kormoranów. To jest wizja działania komuchów. poczekamy może, kiedyś zaoraja Elbląg.
  • Ano widzę, że coraz liczniejsza grupę zdroworozsądkową pośród elblążan daje wyraz swoim obawom. Szkoda jedynie, że jej populacja w stosunku do urnochodów jest nad wyraz znikoma i właśnie ci pierwsi stanowią o rzeczywistości, z którą od 60 lat mamy do czynienia. Problem, tak zresztą jak piszecie, nie polega na braku działań samorządowych i degrengoladzie w towarzystwie wzajemnej adoracji, problem tkwi w tym, że jedynym działaniem obecnie nam panujących jest nieutulona niczem wola przetrwania i kontynuacji tego kabaretu. I niezależnie od tego, jakie argumenty byśmy serwowali o braku samorządności, przedsiębiorczości i odpowiedzialności nadal tkwimy w zaklętym kręgu niemocy twórczej i braku jakichkolwiek rozwiązań w obrębie miasta i okolic, odbijając się od ściany milczenia, bylejakości i oferty skierowanej głównie dla gustów i potrzeb lumpenproletariackiej gawiedzi. I dopóki CI ludzie będą decydować o naszym losie nasza rzeczywistość będzie budowana ich potrzebami i gustami.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    MiejscowyAborygen(2009-02-01)
  • Aborygen ty też fajnie piszesz, lubię twoje teksty, nie zawsze się z nimi zgadzam, ale zawsze zawierają mądre i właśnie zdroworozsądkowe przesłanie. Ten portal to totalne dno, ale o czym ma pisać tutejszy, czytaj Urzędu Miejskiego, dziennikarz. Natomiast to, że możemy wyrazić swoje myśli i je moderator przepuszcza jest jedynym powodem otwierania tej strony. Ciekawe czy nasze wypowiedzi są czytane przez " otoczenie " Prezia Słoniny ??
  • Ani lewica ani aktualnie "działająca" prawica nie zapewni zmian. Oni wszyscy razem są niewiele warci a wzorce działania obie strony czerpią z przyzwyczajeń nabytych w minionej epoce. Niezbędny jest nowy ruch w przyszłych wyborach samorządowych. Nowi kandydaci i inni ludzie. Tylko jak ich znaleźć
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Czerwony(2009-02-02)
  • Przekop to kolejne bajdurzenie. Jak nie chce się robić nic sensownego. Nie ma zapotrzebowania na promy ani turystykę. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby obecnie pływały statki i promy pomiędzy Elblągiem, Krynicą, Fromborkiem, Tolkmickiem. A z Elbląga od lat nie pływa ŻADEN statek. Chociaż wyrzucono miliony w przystań i terminal. W Krynicy wycieczkowce stoją lub pływaja ze szczątkowym obłożeniem. Z Elbląga do Gdańska nie ma ładunków. W Elblągu nie ma fabryk, ani centrów logistycznych. Transport kołowy jest znacznie sprawniejszy. I nie zamarza jak Zalew. Gdyby transport wodny był opłacalny, to Wisła była by do tego wykorzystywana. Szansą dla Zalewu jest turystyka. Ale najpierw trzeba oczyścić wodę, dno i zrobić plaże z zapleczami. Da się to zrobić za mniejsze pieniądze niż przekop. Tylko trzeba coś robić. A nie wylewać szambo z pogłębiania w okolice plaż przygotowanych przez prywatne osoby.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    sceptyk(2009-02-02)
Reklama