UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Ale się pisowe trole rozpisały! Praktycznie to piątka młodych ludzi, ,zmotywowania, ,1500+, ,. ..
  • do Tramwaj czy autobus, niech zgadne wyborca koalicji obywatelskiej? bo tam sami idioci na nich glosuja. W Elblagu nalezy stopniowo wygaszac komunikacje autobusowa a rozbudowywac linie tramwajowe. Autobusy spowalniaja ryuch a w elblagu autobus toczacy sie po ulicach 25 km/h to norma. To są zawalidrogi. Jesli wladze Elblaga tego nie rozumia to trzeba ich wywiezc na taczkach i to najlepiej prosto do kanału.
  • Tramwaj ze zdjęcia czyli Moderus Beta MF09AC wizualnie przedstawia się całkiem przyzwoicie lecz czy tak mały wóz zwłaszcza w godzinach szczytowych będzie wystarczającą alternatywą. Poza tym jaki będzie stan techniczny tych wozów w perspektywie przynajmniej dekady, a może i dłużej bo to przecież nie są rękawiczki, które można zmienić z chwili na chwilę. Miasto wielkości Elbląga musi być obsługiwane przez nieco większe tramwaje bo w dzisiejszej dobie liczy się również komfort i wygoda, a bilety nie są za darmo. Warto przy następnych zakupach wozów dla naszego miasta zastanowić się czy nie lepiej nieco się zapożyczyć i kupić większe środki transportu, a przecież Elbląg jak mało. które miasto zasługuje na lepszy, wygodniejszy i większy tabor.
  • Troszkę Państwo demonizują. Tramwaje jednoczłonowe są zakupione, ponieważ taka jest specyfika miasta, że potoki pasażerskie nie są zbyt duże. Rozumiem to rozgoryczenie, że mogłyby byc te tramwaje dłuższe, (niby) nowocześniejsze. Ale obecnie w Europie stosuje sie z powodzeniem tramwaje jednoczłonowe, częściowo lub całkowicie niskopodłogowe. Takie rozwiązanie bardzo popularne jest w Czechach, na Ukrainie i w Rosji. Mam świadomość, że kraje te eksploatują zdecydowanie dłuższe i szersze wozy. Zgodzę się, tak. Jednakże, jest to możliwe, ponieważ w tych krajach obowiązuje inna skrajnia, czyli między innymi inna szerokość międzytorza. Elbląskie tramwaje jednoczłonowe nie będą mogły być łączone ze sobą w składy, taka jest specyfika wozów serii Beta. Proszę jedynie o to, aby zechcieli Państwo spojrzeć na wszystkie "za" i "przeciw" przemawiające za wprowadzeniem tych wozów w niedalekiej przyszłości do eksploatacji - nawet jeśli będzie (w Państwa opinii lub Państwa zdaniem) przeważała ta negatywna strona.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Władysław(2019-11-08)
Reklama