UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Elbląg to zapyziała wiocha a wiekszosc mieszkańców to ślepy plebs robotniczy. Wódz dwa razy sam sie nie wybrał. .. Ostróda ma wizje a Elblag nie, znaczy ma tyko troche chora. Zreszta tak jest w całej Polsce. Jest kasa z Unii to trzeba ja wydac nie wazne na co ale trzeba wydac zapominajac ze ta kasa z Unii tez jest nasza. Wracajac do tematu to w Elblagu powinna być jedna PROSTA linia tramwajowa z Zawady na dworzec z minimalna iloscia przystanków i tak poprowadzona aby tramwaj mógł poruszac sie jak najszybciej. Reszte powinny obsługiwac autobusy poruszajace sie z godziwa czestotliwoscia a nie jak na jakiejs zapyzialej. .. wiosce czyli. .. w Elblagu :))) i proszę Was nie mowcie teraz o jakiejs ekologii bo w Elblagu jest ciekawy paradoks im wiecej tramwaji tym wiecej samochodów. Każdy kto ma głowe na karku woli po tej wiosce poruszac sie własnym samochodem bo taniej i przede wszystkim SZYBCIEJ. Przeciez jazda dzisiejszymi tramwajami to niczym objazdówka turystyczna - nie dość że slamazarnie to jeszcze zygzakiem po wszystkich zakamarkach miasta, szkoda, ze jeszcze motorniczy w trakcie nie opowiada ciekawostek o miescie. Wiele razy już to mowiłem ale powtorze: tu potrzeba swiezej młodej krwi, problem tylko w tym ze wszystka ta lepsza widzac paranoje emigruje za granice miasta a plebs znowu idzie do urny. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    analityk(2009-02-03)
  • Wreszcie Temat !Był w miarę luz będzie tłok. Widzę kilka nonsensów. Czemu zaczynacie od d. .. strony. Czy ten teren jest już gotowy pod względem zabudowy kubaturowej? A gdzie jest obwodnica odciążająca środek miasta? Dlaczego pozostawia się tramwaj na ul 1 ego Maja? Jak w takim harmidrze ma funkcjonować Szkoła Muzyczna? Państwo Rajcowie Puknijcie się w Głowy!
  • soda, obwodnica tak, ale nie komus pos oknem lub kosztem kilku tysiecy dzialkowcow, tylko miedzy Pomnikiem, a Gorą Chrobrego wzdłuż malego strumienia.
  • Ten pomysł jest dla mnie koszmarny. Wogóle to powinni zmienić prezydenta miasta. Najlepiej to się uczyć i wynosić z tego Elbląga, bo z tego co ja czytam to kasę jaką dostaje władza to nierozsądnie nią gospodaruje i Elbląg się robi ruiną. Zamiast zająć się ułatwieniami dla mieszkańców. Ciekawe jak ta władza to sobie wyobraża te trakcje skoro te tranwaje mają swój tor ruchu i dowalają kolejne tory. Jak na 12 Lutego zrobią do tego to wogóle będzie masakra.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    italiera(2009-02-04)
  • Najmilsi memu sercu Parafianie. Nasi miejscowi animatorzy i operatorzy wszelkich form istnienia białka - zapomnieli o jednym - o pewnych zasadach urbanistyki i logiki. Nasza metropolia praktycznie tkwi w kompletnym chaosie przestrzennym i funkcjonalnym. Jedno, co mogę powiedzieć pozytywnego o realu, to trynd na tramwaj, który jest dobrym i funkcjonalnym środkiem powszechnego transportu. A tak poza tym kompletny chaos funkcjonalny w dziele komunikacyjnym. Wszędzie wszyscy swoimi samochodami nie dojadą i miasto musi się zdecydować na formę preferowania albo transportu prywatnego lub powszechnego. Obrazem, a właściwie podsumowaniem tych działań jest stan i funkcjonalność karykaturalnych ścieżek rowerowych, które do nikąd nie prowadzą i są w ustawicznej kolizji ze strumieniami ruchu pieszego i kołowego.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    AborygenMiejscowy(2009-02-04)
  • CD Ta sama sytuacja funkcjonuje od wielu lat w odniesieniu do tramwajów, Sądzę, że podstawowym zadaniem winno być skomunikowanie miasta dla ruchu kołowego. Sieć obwodnic i tras przelotowych podparta właściwie i logicznie ułożonym schematem tras tramwajowych i autobusowych a dopiero na ostatku indywidualny ruch pojazdów. Lub na odwrót zarzucamy powszechną komunikację i wszyscy wjeżdżamy nawet do dużego pokoju. System akcyjny, który władze w tej dziedzinie uprawiają jest niestety kompletna klęską, co widać na każdym załączonym obrazku. I jak byśmy tych torów nie układali wokoło pomnika "puszki tuszonki" zawsze to będzie li tylko radosna twórczość nieprzynosząca jednoznacznych efektów komunikacyjnych i urbanistycznych. Od ogółu do szczegółu a nie odwrotnie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    AborygenMiejscowy(2009-02-04)
  • Moim zdaniem należy oprotestowywać wszystko. Dlatego też protestuję. A jak się nie uda to zorganizujemy partyzantkę miejską.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    terefere(2009-02-04)
  • wnioskuję, że AM nie jezdzisz autem, więc nie zrozumiesz problemów kierowców w naszym miescie, ani bezsensownego blokowania ulic na Starowce, ktore na pewno odebralo klientow dzialajacym tam firmom i lokalom. a w temacie ścieżek rowerowych masz oczywiscie rację, wygladają jakby byly robione po pijanemu, a UM wogole nie zalezało na ulatwieniu poruszania się rowerem po naszym prowincjonalnym jednak miescie.
  • Jeżdżę łaskawco samochodem, od wielu lat, ale mierzi mnie bajzel, który towarzyszy tej czynności. Potrzebna jest decyzja (a nie wybory) po stronie władzy - powszechna komunikacja czy powszechna motoryzacja z wszelkimi tego konsekwencjami ? Ton oczywiście wszystkiemu nadaje lumpenproletariat, który jest zawsze na stanowisku bez stanowiska. Nie dajmy się zwariować. Ten chaos nie musi być wieczny. Ale tak z drugiej strony ciągle się na niego godzimy. Więc?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    AborygenMiejscowy(2009-02-04)
  • W tym przypadku chodzi o skuteczne skonsumowanie unijnych pieniędzy. Nie do końca plan przemyślany, ale alleluja i do przodu. Co z tego wyjdzie okaże się po robocie. Miasto musi wziąć pod uwagę głosy mówiących na temat. Co się stanie jeśli tramwaj puścimy linią dawnych torów kolejowych? Druga sprawa-czemu lekką ręką marnujemy powierzchnie inwestycyjne środka miasta. To powinny być najdroższe działki. Kiedy na Modrzewinie malutka kosztuje kilkaset tysięcy pln, tu dajemy za darmo. Jeśli chodzi o ruch samochodowy w mieście to bym go ograniczył. Miasto-śródmieście-zwarte, zgrabne, funkcjonalne nie toleruje spalin. W naszej geograficznej depresji i przy ruskim paliwie stanowi wystarczający argument. Urzędasy na rowery. Dosyć okupowania przez wasze samochody tego biednego elbląskiego "centrum"
  • do Aborygena Ty tak naprawdę, tak całkiem w porzo jesteś? tramwaj. .. .owszem ale trochę chyba ten scenariusz mocno cię wciągnął! Z tą ciążą Stelli, mocne. .. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    bazyli(2009-02-04)
  • może się mylę(raczej nie) ale planowane miejsca parkingowe na Kosynierów Gdyńskich to po prostu powiększenie parkingu dla UM. Panie i panowie urzędnicy po prostu nie mają gdzie parkować swoich samochodzików. .. Przynajmniej przestaną to robić na okolicznych podwórkach; )
Reklama