UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Dla przewozu turbiny to wystarczy MV Tanais który pływa z zanurzeniem 1,8 m bo na tyle pozwala obecny tor wodny a jego ładowność poniżej 500 ton wykorzystywana jest w 60 % inaczej grabił by dno. Rozmiary obrotnicy są ok. gdyż klasyczny General Cargo [do 4500 t ] ma długość około 90 m szerokość 13 m i zanurzenie po załadunku około 6 m. Elbląg ma być portem morskim a nie rzecznym dlatego problem nie w długości i szerokości tylko w zanurzeniu. Tor wodny winien być wybudowany dla jednostek o zanurzeniu minimum 6 m a nie 4 m i to jest jedyny problem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    darek62(2020-01-15)
  • No zawsze im głębiej, tym lepiej niemniej jednak przy zanurzeniu 4 m będzie można przewozić 2500-3500 ton, to dla Elbląga na początek wystarczy. Jak będzie się ruch rozwijał to można pogłębić do głębokości komory śluzy czyli 6,5 metra.
  • A koło Nowakowa będą pływały częściowo po trawie, bo tam jest wąsko.
Reklama