Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 10-12-2016, imieniny Bogdana, Julii
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Dla bibliotekarzy

Jutro o godz. 8.30 w Bibliotece Przedsiębiorczości mieszczącej się przy ul. Św. Ducha rozpocznie się spotkanie pn. "Komunikacja interpersonalna i obsługa czytelnika".

Celem wykładu, który poprowadzi Violetta Knitter-Trzcińska, kierownik Zespołu Współpracy z Klientem Detalicznym w BGŻ S.A., jest przekazanie wiedzy z zakresu komunikacji interpersonalnej i poprawy jakości usług. Spotkanie kierowane jest do elbląskich bibliotekarzy.

A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • "poprawy jakości usług ... elbląskich bibliotekarzy"???
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    rwel(2005-05-31)
  • ...czyle, że co ? - jak wypożyczyć booka ????
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    ryzol(2005-05-31)
  • Co wy macie do elblaskich bibliotekarzy? ;/ Cos wm nie pasi, to sie w ogole nie odzywajcie !!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Juliczka(2005-06-01)
  • oooo Juliczka nie denerwuj sie tak ;)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    w(2005-06-01)
  • Niestety na jakość usług wpływa zapewnienie zasobów potrzebnych do realizacji usług. Tak, by się lepiej pracowało i było co wypożyczać. A że do bibliotek, a zwłaszcza filii przychodzą często ludzie nie po ksiąąkę, a po to żeby po prostu pogadać - wiadomo nie od dziś i bibliotekarze świetnie sobie z tym radzą i nie potrzebują żadnych interpersonalnych szkoleń. No, chyba po to, żeby nie wpaść w depresję przy tak marnym finansowaniu instytucji kultury przez władze miasta i ministerstwo.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    J.(2005-06-03)
Reklama