Poniedziałek 19-11-2018, imieniny Salomei, Seweryna
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamknij Zamknij
Reklama w Elblągu
Rek
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Sport

Gospodarka

Na osiedlu

Społeczeństwo

Na uczelniach

Kultura

Zbrodnia i kara

Dawny Elbląg

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Prasówka

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Lao Che Lao Che

Uwaga! Zmiana czasu na letni

Elbląg, Uwaga! Zmiana czasu na letni Wskazówki zegarów przestawiamy w nocy z godz. 2 na 3 (fot. AD)

W niedzielę (28 marca) z powodu zmiany czasu na letni śpimy krócej. Wskazówki zegarów przestawiamy w nocy z godz. 2 na 3. Choć to tylko 60 minut niejeden organizm będzie potrzebował nawet kilku tygodni, żeby się przyzwyczaić. Żeby złagodzić skutki, zacznij przyzwyczajać organizm już dziś.

Sen jest potrzebny do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Stąd naturalnym jest bunt ustroju, kiedy pozbawia się go całej godziny odpoczynku. I kiedy zrywamy się przez kolejne dni po zmianie czasu na letni, zestresowani, w poczuciu, że znowu spóźnimy się do pracy, na nic się zdają argumenty o klimacie, ekologii i efektywniejszym wykorzystywaniu światła dziennego. Po prostu chce nam się spać i już. Aby zniwelować skutki „utraty” godziny snu, specjaliści od zaburzeń snu radzą, aby już kilka dni przed zmianą czasu kłaść się spać ok. 15 minut wcześniej niż poprzedniego dnia i wstawać także o 15 minut szybciej. Te kilka dni pozwalają uniknąć wstrząsu i stopniowo dostosować organizm do zmiany czasu. Postępowanie takie wskazane jest szczególnie u osób, które mają problem z układem krążenia, a w szczególności z sercem. Jeśli przechodzicie ciężko zmianę czasu na letni, zacznijcie przyzwyczajać organizm już dziś.
     
     Kolejna zmiana czasu czeka nas 31 października. Wtedy przechodząc na czas zimowy przestawimy zegary z godz. 3 na 2.
mk
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Podpis elektroniczny zestaw na 1 rok (bez czytnika)
Czytnik kart kryptograficznych Mini
Czytnik kart kryptograficznych
Podpis elektroniczny zestaw na 2 lata