Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Niedziela 04-12-2016, imieniny Barbary, Jana
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Droga z pierwszeństwem przejazdu Droga z pierwszeństwem przejazdu

Dziennik Elbląski: W niedzielę bez kasy

„Od marca kasa bagażowa na dworcu PKP nie będzie czynna w niedzielę. Wiadaomość ta zdenerwowała wielu elblążan” – napisał Dziennik Elbląski.

„(...) W tygodniu nie mam czasu, aby odebrać przesyłki od swoich kontrahentów – mówi handlowiec. – Będę musiał jeździć do Tczewa, tam kasa jest czynna cały tydzień przez całą dobę.
     Andrzej Kowalski, kierownik kina, uważa, że kasa bagażowa już teraz nie spełnia oczekiwań klientów.
     - Kilkakrotnie zdarzyło się, że projekcje filmu była opóźniona nawet o dzień, ponieważ po godzinie 18 nie mogłem odebrać kopii filmowej – twierdzi Kowalski.
     (...) Innego zdania jest Stanisław Rychlewski, dyrektor Zakładów Przewozów Regionalnych PKP w Olsztynie.
     - Nie interesują mnie skargi klientów kasy bagażowej – twierdzi Rychlewski. – Kasa będzie nieczynna z przyczyn ekonomicznych".
     
     Więcej w Dzienniku Elbląskim.

przyg. M
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Klient - Nasz Pan
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Maddas(2002-02-28)
  • PKP zrobiło ukłon w stronę firm kurierskich...Może oni i drożsi, ale za to szybcy i punktualni.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Pan Nikt(2002-02-28)
  • I co najważniejsze nikt nie powołany nie zajrzy do przesyłki, a już na pewno nie "pożyczy" rzeczy znajdujących sie tam. Miałem okazje odbierac paczki wysyłane przez PKP, niestety czesto były one wybrakowane!!! I dlatego od tej pory korzystam z firm kurierskich jak narazie nie ma tego typu niespodzianek.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Jerzy P.(2002-02-28)
  • Pan dyrektor błysnął gospodarskim geniuszem. Pewnie. Po co robić coś, co może dawać dochody? Że nie daje? To może należy zacząć robić to na tyle dobrze, by klienci chcieli korzystać z oferowanych usług. A może to zbyt trudne - panie dyrektorze? No to podaj się Pan do dymisji. Chętni na to miejsce napewno się znajdą. To dziwne, że dla PKP nic się nie opłaca i najchętniej przestałyby istnieć - wydzierżawiając swój majątek za spore pieniądze (na pensyjki dla dyrektorów) oczywiście. Pamiętacie Państwo, ileż to było podwyżek cen motywowanych podniesieniem komfortu przewozów pasażerskich? I co - było jeszcze brudniej i niebezpieczniej, niż przed podwyżką. I tak za kazdym razem. Czy coś się w tej firmie zmieniło? Sami sobie Państwo odpowiedzą, tym bardziej, iż nie jest to wcale dla Was trudne. Prawda? Pozdrawiam wszystkich klientów "szacownych" P.K.P.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    OKO(2002-02-28)
  • P.K.P. źle zorganizowane jest nastepne w kolejce do zwolnień grupowych - tacy jak P.Rychlewski rychle wylecą z torów:))) P.S. Może i skargi Klientów nie są najważniejsze ale żeby publicznie się tak wypowiadać!!! Toż to kręcenie bata na własną d... Totalny brak instynktu samozachowawczego. Szybciej mówi niż myśli. Tacy zawodnicy w przyrodzie a i w społeczeństwie są eliminowani w walce o przetrwanie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    dzejbi(2002-03-01)
Reklama