UWAGA!

Głos Elbląga: Jeśli serek jest zepsuty...

„W ciagu trzech dni od chwili zakupu wadliwego artykułu spożywczego trzeba złożyć reklamację” - napisał Głos Elbląga.

„Po upływie tego terminu roszczenia klienta stają się bezzasadne. Od tego, co spożywamy zależy nasze zdrowie i samopoczucie. Jeśli zdarzy się zakup wyrobu wadliwego lub nienadającego się do spożycia, należy złożyć reklamację.
     - To sprzedawca jest odpowiedzialny wobec klienta za jakość towaru – informuje Bronisława Walawska-Pawlak, dyrektorka elbląskiej delegatury Inspekcji Handlowej. - To on powinien przyjąć i rozpatrzyć reklamację. Bądźmy odporni na próby odsyłania nas do hurtownika, importera lub producenta, bowiem sprzedawca nie ma prawa tego zrobić”.
     
     Więcej w Głosie Elbląga.

Najnowsze artykuły w dziale Prasówka

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem...
Reklama