Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Czwartek 08-12-2016, imieniny Marii, Wirgiliusza
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Głos Elbląga: Jeśli serek jest zepsuty...

„W ciagu trzech dni od chwili zakupu wadliwego artykułu spożywczego trzeba złożyć reklamację” - napisał Głos Elbląga.

„Po upływie tego terminu roszczenia klienta stają się bezzasadne. Od tego, co spożywamy zależy nasze zdrowie i samopoczucie. Jeśli zdarzy się zakup wyrobu wadliwego lub nienadającego się do spożycia, należy złożyć reklamację.
     - To sprzedawca jest odpowiedzialny wobec klienta za jakość towaru – informuje Bronisława Walawska-Pawlak, dyrektorka elbląskiej delegatury Inspekcji Handlowej. - To on powinien przyjąć i rozpatrzyć reklamację. Bądźmy odporni na próby odsyłania nas do hurtownika, importera lub producenta, bowiem sprzedawca nie ma prawa tego zrobić”.
     
     Więcej w Głosie Elbląga.

Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Reklama