UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Ok, zwracam honor, w takie działania mogę uwierzyć i je poprzeć. Pamiętaj, że większości - jednak - marzy się wielki port pełnomorski. A pytanie jest jeszcze jedno - czy cała infrastruktura, potrzebna do takiego funkcjonowania, jest sprawna i gotowa w 100 % ? Czy się o niej pamięta ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    Ok,zwracam.honor(2019-01-01)
  • Spoko rozumiem. Tak infrastruktura jest sprawna na halach i utrzymana, z resztą tutaj działają firmy wynajmujące gotowe hale z infrastrukturą pod produkcję, jak Delta, Elzam czy Elkop. Na obrotnicy zawracają jednostki pływające, a do pogłębiania toru ma być używana specjalnie do tego celu przeznaczona jednostka, przetargi co jakiś czas są ogłaszane przez UM w Gdyni, dodatkowo UM już poszukuje wykonawcy na budowę statku hydrograficznego, który będzie obsługiwał oznakowanie toru wodnego, a likwidacja mostu pontonowego w Nowakowie i zastąpienie go obrotowym ułatwi poruszanie się jednostek. Rząd zobowiązał się do wykonania tych inwestycji, więc czas pokaże czy dotrzma słowa, jeśli tak, to z infrastrukturą nie będzie problemów. A możliwości przeładunkowe tego portu sięgają ponad 1 mln ton rocznie, już kiedyś przecież firma Halex samego węgla przeladowała w rekordowym roku ponad 600 tys ton. co jest dowodem na możliwości przeładunkowe tego miejsca. Dlatego warto skorzystać z szansy danej naszemu miastu, dodatkowo, pewnie niewielkie przeładunki będą się też odbywać w innych portach nad Zalewem, ale to już na dużo mniejszą skalę, chociaż zawsze to jakiś plus.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    9
    2
    Gienek (2019-01-01)
Reklama