UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Ciekawe w jaki sposób Olsztyn chce skorzystać z Przekopu Mierzei Wiślanej. Nie można do tego dopuścić. Ale co zrobić jak olsztynianin jest prezydentem Elbląga.
  • Panie "Marku elbląski" - czy Pan wie jakie zanurzenie mają jachty pełnomorskie ( te małe - długości powiedzmy 10-12 m ) a jaka jest głębokość Zalewu Wiślanego oraz jak to się ma do bezpieczeństwa żeglugi i dostępności portów Zalewu? Spodziewam się odpowiedzi typu: nie wiem i jestem z tego dumny.
  • Przygłupy, przygłupem Cię zrobiły bezrobotna bordo elbląska. Ty, kupić? Z tego co udało Ci się zebrać za sprzedany złom? Czy za to 500+ ? Za robotę się zabierz elbląski nierobie...
  • Poprzednia władza to rozkradła wszystko jak leci..
  • @Maz - Putinowcom jak najbardziej.
  • @Chmielu - dlaczego?
  • @E-g - a krzywomordy w Szczecinie tylko promy buduje.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    7
    0
    jabezżadnegotrybu(2019-01-02)
  • @w1 - to czemu nie głosowałeś na Wolfa?
  • Hahahaha buahaha buahaha pis partia partaczy i nieudaczników hahaha
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    1
    Georg 2(2019-01-02)
  • W Warszawie funkcjonuje taki mit, że kiedy przekopiemy Mierzeję, to w Elblągu powstanie czwarty port morski. Samo to jest nieprawdą, bo portów większych od Elbląga mamy już teraz siedem: Szczecin, Świnoujście, Police, Stepnica, Kołobrzeg, Gdynia i Gdańsk. Zatem Elbląg byłby ósmym portem. Komuś się też może wydawać, że port w Elblągu zbuduje się samym przekopaniem Mierzei Wiślanej. To bzdura. Podaje się nawet kwotę 880 mln zł podczas gdy sam tylko przekop z mostami i nowym torem wodnym to kwota rzędu 2,5 mld zł. A potem przecież trzeba będzie zbudować praktycznie od nowa cały port. Razem z dodatkową przebudową sieci kolejowej i drogowej będzie to wszystko kosztowało minimum 5 mld zł. Są to pieniądze praktycznie poza zasięgiem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    7
    4
    zaRafałZ.art.ONET(2019-01-02)
  • @zaRafałZ.art.ONET - Dno Zalewu Wiślanego to głównie czarny i odtleniony śmierdzący muł. Kanał trzeba będzie pogłębiać nie w gruncie stałym a właśnie w tym śmierdzącym mule, więc trzeba będzie ten muł wyciągać na powierzchnię. Przecież ten smród zabije turystykę! Z drugiej strony jeśli by chcieć przemieścić i złożyć w innym miejscu zalewu a więc zmieszać go z wodą w innym miejscu, to będziemy mieli katastrofę ekologiczną, czyli umieranie ryb i ptaków. Nawet Niemcy, którzy w czasie II wojny światowej mieli strategiczny interes w tym, by budować tam bazę Kriegsmarine, nie zdecydowali się na przekop, bo wiedzieli z czym to się wiąże. Tam pogłębiarka będzie musiała pracować 24 godziny na dobę i 365 dni w roku, bo dno będzie się non stop zamulało. To będzie finansowa studnia bez dna.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    7
    2
    zaRafałZ.art.ONET(2019-01-02)
  • @zaRafałZ.art.ONET - Zresztą i tak wszystko zweryfikuje wolny rynek. Elbląg jest zbyt blisko Gdyni i Gdańska. Nie wytrzyma konkurencji z tymi portami. To będzie trochę jak z lotniskiem w Radomiu. Zbudowali lotnisko, ale nikt stamtąd nie latał. Port w Elblągu to właśnie będzie morska wersja lotniska w Radomiu. Chory pomysł, za który wszyscy mamy zapłacić.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    9
    3
    zaRafałZ.art.ONET(2019-01-02)
Reklama