Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 18-11-2017, imieniny Karoliny, Romana
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Strażnicy rzeki Strażnicy rzeki

Klient nasz pan - reklamacje

Elbląg, Klient nasz pan - reklamacje Logo Inspekcji Handlowej.

Warunki gwarancji powinny wskazywać termin w jakim powinna być rozpatrzona i załatwiona reklamacja. Klient może żądać od sprzedawcy naprawy towaru lub wymiany.

Jeśli naprawa lub wymiana narażałaby reklamującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo zwrotu gotówki.
     Konsument może w trakcie rozpatrywania reklamacji zażądać zwrotu gotówki lub obniżenia ceny na podstawie ustawy konsumenckiej. Swoje żądanie powinien zgłosić sprzedawcy na piśmie, w którym musi opisać znaczne niedogodności będące rezultatem przedłużającej się naprawy gwarancyjnej (np. zepsuty piec - brak ogrzewania w mieszkaniu). Do sporządzonego pisma należy dołączyć dowód reklamacji gwarancyjnej.

oprac. Anieze
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Swietnie!! Tylko co, jak reklamacja nie zostanie uwzgledniona? Przyklad, po roku uzytkowania butow, pojawilo sie pekniecie. reklamacja i odwolanie zostalo odrzucone, gdyz jak stwierdzono, powodem peknicia jest eksploatacja towaru. To co, mialem buty trzymac na pulce, najlepiej za szyba?? i co, oddawac teraz do ekspertyzy, wydawac pieniadze, marnowac czas gdy wynik jest nie pewny (bo szewcem nie jestem), choc wartosc butow mala nie byla jak dla mnie (229 pln). Przypominam, ze wedlug ustawy, gwarancja na towar w tym przypadku, to dwa lata. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Ally(2008-07-23)
  • Do Ally jesli to buty ze skory to jesli po roku sie pojawilo pekniecie, moze to byc twoja wina ze wzgledu na zla konserwacje obuwia. Wada materialu nie powinna byc, bo takie rzeczy ujawniaja sie wczesniej. Obuwie moglo byc tez przemoczone, prane, itd. .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2008-07-23)
Reklama