Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 17-02-2018, imieniny Aleksego, Zbigniewa
 

UWAGA!

Zaprogramuj przyszłość swojego dziecka

 

Świat nowoczesnych technologii to już nie jest science fiction, a element naszego życia. To również prężnie rozwijająca się gałąź gospodarki, w której średnie płace programistów oraz innych specjalistów wciąż rosną. Tylko... jak wytłumaczyć to dziecku? Jak zachęcić go do nauki kodowania? Jak zaszczepić w nim chęć rozwoju, która daje gwarancje na udaną przyszłość? Z pomocą przychodzą zajęcia oparte na... popularnej grze komputerowej Minecraft. I stara, dobra zasada: nauka poprzez zabawę.

Nauka programowania może być przyjemnością, zwłaszcza jeśli jest oparta na świecie gry Minecraft, który dzieciom jest znany. To ona pomoże najmłodszym rozwinąć uniwersalne kompetencje intelektualne - umiejętność logicznego myślenia, analiza, wyciąganie wniosków to coś, co przydaje się wszystkim, bez względu na dalszą ścieżkę kariery.
     Właśnie taką formę zabawy, opartą na matematyce i programowaniu, a przede wszystkim ukierunkowaną na rozwój, oferuje FanRobot – Nauka i Zabawa.
     
     Wstęp do programowania dla najmłodszych (6-9 lat)
     Naukę programowania dla najmłodszych zaczyna się od kształcenia myślenia algorytmicznego, rozwiązywania zagadek logicznych i zadań matematycznych o różnym stopniu trudności. Świat gry Minecraft jest matematyką samą w sobie. Grając samodzielnie, gracz musi wykonywać działania dodawania, odejmowania, dzielenia i mnożenia, nie wiedząc o tym. W trakcie zajęć wykorzystuje się ten potencjał gry i przygotowuje bardziej rozbudowane zadania na mapach edukacyjnych. Matematyka w Minecraft jest kursem poruszającym zagadnienia z podstawy programowej dla dzieci z klas 1-3. W związku z tym są one zapoznawane m.in. z takimi pojęciami jak zbiory, współrzędne, symetria, szyfry, pola figur, znaki większości i mniejszości, sekwencje, kąty. Przez cały kurs ćwiczona jest umiejętność logicznego myślenia na podstawie rozmaitych łamigłówek w świecie gry.
     
     Nauka programowania dla dzieci w wieku 9-12 lat

     - Na naszych zajęciach poruszamy się w świecie, który jest dla dzieci bardzo dobrze znany i lubiany – w świecie gry Minecraft. Gra pozwala na dodawanie modyfikacji – my korzystamy z takiej, która dodaje do niej roboty. Żeby roboty mogły coś robić, oczekują bardzo dokładnej instrukcji, czyli kodu programistycznego. Dzieci poznając kolejne sposoby programowania robotów są w stanie lepiej z nimi „rozmawiać”, a co za tym idzie, wykonywać coraz bardziej złożone czynności za pomocą robotów – wyjaśnia zespół FanRobot Nauka i Zabawa. - Młodzi programiści poruszają się w świecie gry na specjalnie przygotowanych mapach edukacyjnych, gdzie napotykają zadania do rozwiązania mające ćwiczyć zastosowywanie konkretnego rodzaju kodu w robotach. Podczas kursu zaznajamiamy dzieci z podstawami programowania robotów w języku LUA, a także dajemy im zadania o charakterze otwartym, gdzie muszą - z wykorzystaniem zdobytej już wiedzy i umiejętności - znaleźć rozwiązania zadań programistycznych.
     
     Jak przebiegają zajęcia?
     Oba kursy dzielą się na trzy bloki:
     - Praca offline z minecraftowym podręcznikiem. Wprowadza on zagadnienie, które jest tematem spotkania. W tej części wykonywane są również zadania zbliżone do tych, które później uczestnicy będą rozwiązywać na komputerach.
     - Gra na indywidualnych mapach edukacyjnych to drugi blok zajęć. Są one przygotowane tak, aby trafnie przedstawiały zagadnienia poruszane na zajęciach.
     - Trzecia część to zajęcia na serwerze, czyli gra wspólna. Tam uczestnicy otrzymują zadania grupowe, aby kształcić współpracę oraz szacunek do innych graczy i ich pracy. Gra zawsze toczy się na wewnętrznych serwerach. To oznacza że są one bezpieczne, kontrolowane przez administratora. Każda grupa ma swój oddzielny serwer, dzięki czemu mamy nad nim pełną kontrolę.
     
     Zajęcia są prowadzone przez dwóch trenerów, a grupy nie przekraczają 12 uczestników. Dzięki niewielkim grupom, trenerzy są w stanie dobrze wytłumaczyć materiał i pomóc każdemu, kto ma problem z jakimś zagadnieniem.
     
     FanRobot – Nauka i Zabawa oferuje również takie zajęcia jak:

 

 - Robotyka dla dzieci w wieku 6-12 lat - podczas konstruowania robotów z Lego Mindstorms EV3 i Lego WeDo dzieci nie tylko świetnie się bawią, ale i poznają fascynujący świat techniki. Krok po kroku budują robota, którego ożywiają za pomocą obrazkowego języka programowania.
     - Eksperymenty naukowe dla dzieci w wieku 8-11 lat - FanRobot to nie tylko zajęcia z robotyki, ale i niezwykły świat kolorowych oraz efektownych eksperymentów naukowych. Bez klasówek, bez sprawdzianów – właśnie tak dzieci poznają chemię, fizykę i biologię.
     - Młody programista dla dzieci w wieku 8-11 lat - to nowe zajęcia, na których dziecko pozna różne języki programowania: Scratcha, Ozobotów, ScottieGo!. Sympatyczny kosmita Scottie, dzięki umiejętnościom uczestników, zdobędzie części zamienne do swojego statku. Ozoboty zostaną zaprogramowane, nie tylko za pomocą kolorowych kodów. Natomiast w programie Scratch każdy uczestnik stworzy własną grę zręcznościową. Na koniec wszyscy przeniosą się do inteligentnego miasta, gdzie będą programować sygnalizacje świetlne na skrzyżowaniach, przejściach dla pieszych czy przejazdach kolejowych. Łącząc siły wszystkich programistów powstanie jedno, wielkie cyfrowe miasto. 
     
     Zobacz, jak wyglądają zajęcia w FanRobot - Nauka i Zabawa. 
     
     Aktualnie prowadzimy zapisy do nowych grup. Pierwsze zajęcia pod koniec lutego 2018. Ilość miejsc ograniczona
     
     Chciałbyś, żeby Twoje dziecko miało ciekawe urodziny? Pozwól, że FanRobot je zorganizuje! Dwie godziny zabawy z klockami Lego Mindstorms EV3, Lego WeDo, Minecraftem lub eksperymentami naukowymi zadowoli nawet najbardziej wymagających.
     
     Chcesz być na bieżąco? Sprawdzaj facebooka FanRobot i stronę: www.fanrobot.pl. Tam znajdziesz wszystkie, szczegółowe informacje. 
     
     
     

FanRobot - Nauka i Zabawa
     ul. Bednarska 15A, Elbląg
     tel. 517 03 02 02, biuro@fanrobot.pl
     www.fanrobot.pl
     
     
----------Art. sponsorowany---------

,
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl