Poniedziałek 12-11-2018, imieniny Renaty, Witolda
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamknij Zamknij
Reklama w Elblągu
Rek
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Wybory 2018

Sport

Gospodarka

Na osiedlu

Społeczeństwo

Na uczelniach

Kultura

Zbrodnia i kara

Dawny Elbląg

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Prasówka

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Wypadek tramwaju i osobówki Wypadek tramwaju i osobówki

Zwróć na nie uwagę

 
Elbląg, Zwróć na nie uwagę fot. Michał Skroboszewski
Rek

Najpierw o problemie nielegalnych reklam mówili dyrektorzy instytucji, artyści, działacze. Sporo pracy w to, by miasto wyglądało lepiej włożyli pracownicy Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania, którzy monitorowali sytuację na ulicach miasta. Teraz przyszedł czas na billborady, które mają dotrzeć do każdego mieszkańca.

Akcja, którą koordynuje Roman Smoleński, inspektor ds. estetyki miasta w Departamencie Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego, trwa od kilku miesięcy. Dotyczy ona reklam, które powieszono w miejscach do tego nieprzeznaczonych, a więc nielegalnych. Regularnie podejmowane działania na różnych "frontach" mają sprawić, że Elbląg stanie się bardziej uporządkowany. Do nich można również zaliczyć kontakt z podmiotami, które w taki sposób chciały się reklamować i apelowanie o zmianę strategii docierania do klienta.
     Teraz przyszedł czas na kolejny krok. Jak wyjaśnia Roman Smoleński na początku marca w czterech punktach miasta – na ul. Robotniczej, Browarnej, Królewieckiej i Grunwaldzkiej – pojawiły się billboardy z hasłem "Nie śmieć, polub swoje miasto". To miejsca strategiczne, dobrze wyeksponowane, a wielkoformatowe plakaty pojawiły się w nich dzięki uprzejmości sprzedawcy energii elektrycznej.
     Billboardy będzie można oglądać do końca marca.
mw
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Popatrzcie na ten i podobne budynki żeby nie te reklamy to by ludzie patrzyli na wasze zadbane???? budynki. SYF i grzyb.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3 3
    (2016-03-11)
  • Właśnie pr, ez te reklamy ludzie się gapia bez potrzeby. Kiedyś jechałem autem i obok była reklama. ponczoch. Prawie nie spowodowalem wypadku.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3 5
    (2016-03-11)
  • To kiepski z ciebie kierowca skoro przez jakąś reklamę na budynku prawie nie spowodowałeś wypadku. Może trzeba Ci odebrać prawo jazdy skoro masz takie problemy z koncentracją?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6 3
    kierowcakierowców(2016-03-11)
  • Jak mam szanować zieleń, jak wszędzie parkingi. .. .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2 0
    (2016-03-11)
  • No i tak wracamy do reklam kontrolowanych ! Następne to powinny być hasła : Jedz zdrowo, rób badania kontrolne, myj zęby itp.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 0
    (2016-03-11)
  • Proponuję przyjrzeć się firmom umieszczającym swoje reklamy na słupach drogowych, latarniach itp. Dołożyć im za sprzątanie, bo dosłownie każda latarnia oblepiona jakimiś ofertami chwilówek - syf i malaria. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    ElKogutto(2016-03-12)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Kuchnia inna niż inne
Kuchnia nowoczesna II
Kuchnia nowoczesna III
RTV + SZAFA