UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • do kosmos nikt nie narzeka bez powodu ale nie rozliczony obóz, dowody wpłaty za treningi nie mające niczyjego podpisu ani numeru są wobec ciebie w porządku tak?
  • Wszystkie kluby w tym mieście to syf jeśli chodzi o Concordie i jej nabór to zgodzę sie z przedmówcą Grzegorzem ilość dzieci w wielu rocznikach jest ponad możliwości trenerskie pieniądze z dzieci trafiają na utrzymanie seniorów, a że aspiracje mają coraz większe to i kasa jest potrzebna większa a tu zarabia się na wszystkim. Jeśli chodzi o zarządzanie to jest na żenującym poziomie dorównującym reszcie Elbląskich klubów był mały promyk gdy koordynował to Adam Boros a teraz to jest zwykłe nabijanie kasy z dzieciaków. Niestety rodzice są obarczani różnymi obowiązkami, ale "dobrowolnie", ogólnie nie jest tak słodko jak to reklama zapewnia, jedynie co mogę zagwarantowac to zaj. .. .ą atmosferę i rywalizację wśród dzieci one jedyne są poza tą hucpą z niby szkółką i nie jestem fanem Olimpii Elbląg nawet nie słyszałem o takim klubie. Jeżeli prezesi poprawią zarządzanie i podejdą profesjonalnie do szkółki to może coś z tego wyjdzie, ale tu niestety nie wierzę w cuda.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Fan Magnolii(2010-09-10)
  • Z reklamy zrobiło sie forum dyskusyjne może zainteresowani rekrutacją poczytaliby i wyciągneli wnioski to szkółka sama rozkwitnie, najlepszą reklamą jest dobra marka.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Rychu z Nieświeża(2010-09-10)
  • A czemu nikt nie wspomnial o Olimpi 2004 ? to jest klub w ktorym mlodziez ma najlepsze warunki do rozwoju ! A MOP-ka i konkordia tylko na kase z mlodziezy licza !!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    O-04-E(2010-09-15)
Reklama